Witam. Jestem magistrem filologii polskiej. Na studiach miałam stypendium naukowe. Prowadzę legalną firmę, która zajmuje się m.in. tworzeniem wzorów prezentacji maturalnych. Wraz z innymi stypendystami Uniwersytetu Gdańskiego tworzymy wzory prezentacji maturalnych na KAŻDY temat.
OFERUJEMY TAKŻE GOTOWE PREZENTACJE!!!
PONAD 200 TEMATÓW!!! ZA 40 ZŁ !
Prace zwiareają;
-Tekst [ ok. 4 strony A4, czcionka Times New Roman, interlinia 1,5]
-Bibliografię z podziałem na literaturę podmiotu i przedmiotu,
-Plan wypowiedzi [tworzony zgodnie z wymogami danej szkoły]
Więcej na Wyślij e-mail Tel.602-187-871 lub (0-55) 246-72-88 //GG 10619687//e-mail Wyślij e-mail
Przykładowe tematy:
1.Omów motyw wędrówki i przemiany, analizując wybrane teksty Paulo Coelho. !
1. Paulo Coelho. Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam
2.Paulo Coelho, Piąta góra,
3.Paulo Coelho, Pielgrzym.
2. Człowiek i jego problemy egzystencjalne. Omów temat na wybranych przykładach. !
Literatura podmiotu
1.Baczyński Krzysztof Kamil, Pokolenie II,
2.Baczyński Krzysztof Kamil, Ten czas,
3.Kochanowski Jan, Treny,
4.Krall Hanna, Zdążyć przed Panem Bogiem,
5.Mickiewicz Adam, Dumania w dzień odjazdu, w; Wiersze i powieści poetyckie,
6.Szekspir Wiliam, Hamlet.
3.Idealiści i marzyciele w literaturze polskiej. Scharakteryzuj sposoby kreowania takich bohaterów w utworach różnych epok. !
Literatura podmiotu
1. Kochanowski, Pieśń o sobótce świętojańskiej,
2. Mickiewicz Adam. Dziady, cz. III,
3. Prus Bolesław, Lalka,
4.Słowacki Juliusz,. Kordian.
4. Kwiaty i drzewa w literaturze. !
I Literatura podmiotu
1. Broniewski Władysław, Brzoza,
2. Goethe Johan Wolfgang, Król Olch,
3.Kasprowicz Jan, Krzak dzikiej róży,
4. Mickiewicz Adam, Lilije,
5. Orzeszkowa E., Gloria victis, w; Opowiadania.
5. Kraków na przełomie XIX i XX wieku. Zaprezentuj dzieła ilustrujące specyfikę i atmosferę miasta tego okresu.
1.Samozwaniec Magdalena, Maria i Magdalena,
2.Samozwaniec Magdalena, Maria i Magdalena,
3.Wyspiański Stanisław, Wesele,
4.Zapolska Gabriela, Moralność pani Dulskiej.
6. Symbolizm i realizm w literaturze.
1.Kasprowicz Jan, Krzak dzikiej róży,
2.Orzeszkowa Eliza, Obrazek z lat głodowych,
3.Prus Bolesław, Lalka,
4. Staff Leopold, Deszcz jesienny.
7. Kostium, maska, przebranie. Przedstaw bohaterów ukrywających swoją tożsamość. !
1.Gombrowicz Witold. Ferdydurke,
2.Mickiewicz Adam, Konrad Wallenrod,
3.Szekspir Wiliam, Hamlet,
4.Zapolska Gabriela, Moralność pani Dulskiej.
8.Życie jako teatr. Różne ujęcia tego motywu w wybranych utworach literackich. !
1.Gombrowicz Witold. Ferdydurke.
2. Kochanowski Jan, O żywocie ludzkim, w; Fraszki to wszystko,
3.Malczewski Antoni, Maria,
4.Zapolska Gabriela, Moralność pani Dulskiej,
5.Stachura Edward, Życie to nie teatr.
9. Sposoby i cele kształtowania legendy bohaterów narodowych. Omów analizując celowo wybrane przykłady.
1. Kamiński Aleksander, W służbie Małego Sabotażu,
2.Mickiewicz Adam, Dziady, Warszawa,
3.Mickiewicz Adam, Konrad Wallenrod,
4. Orzeszkowa Eliza, Gloria Victis.
10. Odwołując się do wybranych przykładów przedstaw różne interpretacje mitu ikaryjskiego w literaturze i sztuce.
1.Bruegl Peter, Upadek Ikara,
2.Bryll Ernest, Wciąż o Ikarach głoszą,
3.Grochowiak Stanisław, Ikar,
4.Iwaszkiewicz Jarosław, Ikar,
5.Naruszewicz Adam, Balon,
6. Parandowski Jan, Dedal i Ikar, w; Mitologia.
11. Przedstaw funkcjonowanie mitu napoleońskiego w wybranych utworach literackich.
1.Łysiak Waldemar, Szachista,
2.Mickiewicz Adam, Pan Tadeusz,
3.Żeromski Stefan, Popioły.
12. Omów funkcjonowanie mitów w literaturze różnych epok. Analiza mitu prometejskiego.
1. Kasprowicz Jan. Święty Boże, święty mocny.
2. Staff Leopold. Prometeusz.
3.Mickiewicz Adam. Dziady.
4. Narodziny świata, w; Parandowski Jan. Mitologia.,
5.Słowacki Juliusz. Kordian.
6. Żeromski Stefan. Ludzie bezdomni.