Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail ul. Słoneczna 116a 05-500Stara Iwiczna tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-19:00
sb:09:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Spędzasz w biurze wystarczająco dużo czasu, by doceniać każdy szczegół zwiększający komfort Twojej pracy? Godziny mijające na zebraniach, obmyślaniu skutecznych strategii firmy, bardzo źle znoszą rozpraszanie wywołane niedostateczną wygodą zwykłych masowo produkowanych mebli gabinetowych? Ponadto cenisz najwyższą jakość, będącą odzwierciedleniem wysokiej pozycji Twojej firmy?
Oferowane w tym stoły konferencyjne to produkty, które powstały w odpowiedzi na wysokie wymagania kadry kierowniczej, w tym prezesów firm. Różnorodność oczekiwań, wynikających z odmiennych profili firm, z powodzeniem spełniają zarówno klasyczne, stylowe kolekcje produktów, jak i najwyższej klasy nowoczesne stoły. Szlachetny dobór materiałów oraz dbałość o każdy najmniejszy detal czynią oferowane przez nas meble wyjątkowymi w skali całego kraju.
Szlachetna struktura stołu wykończona naturalnym fornirowanym drewnem w odcieniu brązu podkreśla piękno dostojnego wzornictwa i harmonijny kształt mebli. Forma stołu jest na tyle uniwersalna, a zarazem dystyngowana, że pozwala na dowolne aranżacje w każdej sali konferencyjnej.
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miło mi wystawić tak WIELKI pozytyw. Komplet wypoczynkowy jest prześliczny, cała transakcja przebiegła pomyślnie.Polecam wszystkim tą firmę, a sam jeśli w przyszłości będę kupował 2gi komplet na pewno zgłoszę się do was.Pozdrawiam !!!
Wystawiona 14-03-2013 11:23
przez Dani (95.49.211.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Bardzo wysoko oceniam jakość obsługi klienta oraz produktów (biurko gabinetowe Broker).
Wystawiona 07-03-2013 14:53
przez Yusty (83.9.236.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie