Aby mogli Państwo szybko i bezstresowo zamówić tłumaczenie, przygotowaliśmy opis naszej uproszczonej procedury zamówienia:
FIRMY I INSTYTUCJE
1. Wycena:
Prosimy o przesłanie tekstu/ów, które mają zostać przetłumaczone do bezpłatnej wyceny:
- mailem: Wyślij e-mail
- korzystając z formularza na naszej stronie: Wyślij e-mail
W ciągu 15-45 minut (w dni robocze od 8 do 18) skontaktujemy się z Państwem mailowo i/lub telefonicznie. Prześlemy szczegóły dotyczące ceny i terminu wykonania tłumaczenia.
2. Zamówienie:
Akceptując przedstawione warunki odsyłają Państwo podpisany formularz:
- e-mailem ( Wyślij e-mail ) jako skan
- faksem na nr Wyślij e-mail
Formularz z ceną i terminem otrzymają Państwo od nas mailem przy wycenie.
3. Realizacja:
Potwierdzamy Państwu przyjęcie zamówienia do realizacji. Po wykonaniu tłumaczenia przesyłamy je Państwu mailem w formacie doc (Word) i pdf.
Wystawiamy faktury VAT z 14-dniowym terminem płatności.
OSOBY PRYWATNE
Sposób zamówienia jak wyżej, z tym, że nie ma konieczności wypełniania formularza zamówienia. Klient dokonuje przedpłaty za tłumaczenie na nasze konto, wybierając dowolną metodę płatności:
- przelew na konto bankowe
- szybkie płatności online
Prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów zamówienia (tel. Wyślij e-mail lub e-mail: Wyślij e-mail )
Cena podana w ofercie favore.pl dotyczy tłumaczenia tekstu o objętości 1600 zzs. w przypadku zamówienia tłumaczenia min. 100 stron.
Korzyści wynikające ze współpracy z biurem tłumaczeń SUPERTŁUMACZ to:
1. Wysoka jakość świadczonych usług.
Współpraca z nami zapewnia wysokiej jakości tłumaczenia oraz w pełni profesjonalną obsługę klientów firmowych, instytucjonalnych i indywidualnych. Nowoczesna struktura komputerowa i profesjonalizm naszych pracowników pozwala świadczyć Państwu usługi tłumaczeniowe na najwyższym poziomie.
2. Wiedza i doświadczenie naszych tłumaczy.
Nasz atut, to obok nowoczesnej infrastruktury teleinformatycznej, przede wszystkim doświadczona i kompetentna kadra tłumaczy. Do grona naszych współpracowników należą wysokiej klasy zawodowi tłumacze specjalistyczni z wieloletnią praktyką i specjaliści – konsultanci merytoryczni. Nasz zgrany zespół jest gwarancją wysokiej jakości tłumaczeń, wykonywanych codziennie dla naszych klientów.
3. Kompleksowa obsługa tłumaczeniowa firm.
W ramach współpracy oferujemy pełną obsługę tłumaczeniową Państwa firmy. Dzięki możliwości zaangażowania nawet kilkunastu w jeden projekt, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu przetłumaczenie kilkusetstronicowego dokumentu w kilka dni. Nawiązując z nami stałą współpracę otrzymują Państwo gratisowe wsparcie naszych tłumaczy przy przekładach drobnych tekstów.
4. Zastosowanie nowoczesnych technologii.
Dobierając tłumacza do rodzaju tekstu specjalistycznego, wykorzystujemy nasz autorski system doboru pracowników. Współpracują z nami tłumacze, fachowcy, eksperci z całego świata. Nasz System Doboru Tłumaczy do Specjalizacji stworzony przez zespół informatyczny, pozwala dostosować naszą pracę do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Do Państwa dyspozycji oddajemy ekspresową obsługę mailową (odpowiadamy przeciętnie od 15 do 45 minut), a także infolinię Wyślij e-mail (czynną od 8 do 18), pozwalającą zaoszczędzić Państwu na kosztach rozmów.
5. Szybkie i proste zamawianie online.
Zamówienie dokonywane jest przez klienta online. Tłumaczenie otrzymują Państwo także drogą elektroniczną. Wszystkie formalności możecie Państwo załatwić przez internet.
6. Gwarancja bezpieczeństwa danych.
Wszyscy współpracujący z nami tłumacze i specjaliści zobowiązani są do przestrzegania ścisłej poufności wykonywanych tłumaczeń. Państwa dane są restrykcyjnie chronione, zgodnie z odpowiednimi procedurami i wykorzystywane jedynie przy realizacji zleceń.
7. Certyfikaty i referencje.
Od marca 2009 uczestniczymy nieprzerwanie w programie Rzetelna Firma KRD. Jesteśmy solidnym płatnikiem, jednocześnie wspierając etyczne prowadzenie biznesu. Nasi klienci cenią nas głównie za wysoką jakość wykonywanych tłumaczeń oraz sprawną i kompetentną obsługę.