- Przeanalizowanie wpływu zasad dobrego zachowania na odnoszenie sukcesów w życiu zawodowym
- Osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy i kontakty z Klientami, Partnerami, Zleceniodawcami
- Uczestnik potrafi dobrze zaprezentować się w czasie spotkań biznesowych (biuro, u klienta, w restauracji)
1. Różnice między etykietą, protokołem dyplomatycznym, savoir – vivre w biznesie, savoir vivre w życiu towarzyskim
2. Jak Cię widzą, tak Cię… - co wypada, a co nie w zależności od sytuacji:
a. Strój,
b. Zachowanie,
c. Sposób rozmowy.
3. Jak dobrze wypaść w sytuacjach spotkań biznesowych z Klientami i Współpracownikami:
a. Zasady procedencji,
b. Powitanie,
c. Wręczanie wizytówek,
d. Rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy
e. Tematy zakazane w rozmowie.
4. Spotkania biznesowe
a. Spotkanie w biurze klienta,
b. Spotkanie w naszym biurze,
c. Spotkanie w restauracji.
5. Korespondencja biznesowa
a. Zasady prowadzenia korespondencji tradycyjnej w zgodnie z współcześnie obowiązującymi standardami,
b. Zasady netykiety w biznesie
6. Wizerunek człowieka sukcesu
a. Jak wygląd wpływa na nasze stanowisko i wynagrodzenie
b. Garderoba kobiety biznesu
c. Garderoba mężczyzny biznesu
Metodyka szkolenia:
Interaktywna prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study, testy
Czas trwania:
1 dzień x 8 godzin
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi trener, doradca personalny - praktyk biznesu. Office manager - przez osiem lat prowadziła biuro renomowanej kancelarii adwokackiej. Absolwentka Akademii Pedagogicznej, szkoły dla sekretarek, studiów podyplomowych z zakresu Finansów i Rachunkowości, Komunikacji w Biznesie. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, obsługi klienta, technik sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji biura. Przeszkoliła łącznie ponad 900 osób.