polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni)
wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych
Grupa docelowa:
Szkolenie kierowane jest to kadry zarządzajacej zespołami pracowników w korporacji, firmie, instytuacji czy urzędzie.
Korzyści dla Uczestnika:
wiedzę o istocie motywowania i inspirowania ludzi do określonych działań
umiejętność wydobywania z ludzi ich najlepszych cech i zachowań
zdolność budowania zespołów osiągających sukces i kierowania ich poczynaniami
świadomość znaczenia wytyczanych granic (karania / nagradzania oraz negocjacji / prośby / nakazu) dla skuteczności działań zespołu i jednostki
świadome stosowanie adekwatnych do sytuacji stylów przewodzenia
Tematyka szkolenia:
1. Psychologia współpracy z ludźmi
typy pracowników - ujęcie psychologiczne
psychologia konfliktów
techniki wywierania wpływu na podwładnych
techniki budowania wizerunku szefa
wspieranie podwładnych
2. Budowanie zespołu zadaniowego i kierowanie jego działaniem
rekrutacja i dobór pracowników do zespołu zadaniowego
zarządzanie i kierowanie poprzez cele
nakłanianie zespołu do osiągania celu
wspólna wizja
skuteczne przekonywanie w procesie zmian
psychologiczne podejście do uczestników zmian
satysfakcja pracownicza
3. Motywowanie pracowników
istota motywowania
czynniki wpływające na efektywność pracy człowieka
elementy motywowania materialnego
motywowanie niematerialne
współdziałanie czy konkurencja
konflikty w zespole zadaniowym
jak dawać sobie radę z niepowodzeniem i jak pomóc w tym swoim podwładnym
4. Negocjacje szefowskie
wyznaczanie granic szefowskich
nagradzanie i karanie pracowników
negocjacje wewnątrzgrupowe (walka czy współpraca, przeciwnik czy partner)
Metodyka szkolenia:
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo-ćwiczeniowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje), wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych a za aktywność i wyróżnienie są nagradzani przez trenera prowadzącego.
Czas trwania:
2x8 h
Wielkość grupy:
Od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi trener biznesu i praktyk. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i profesjonalnej obsługi klienta a także aktywnej sprzedaży i skutecznego poszukiwania pracy. Z zamiłowaniem prowadzi szkolenia w bankach, jednostkach budżetowych, firmach prywatnych i innych jednostkach organizacyjnych.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.