favore.pl
Skuteczna Współpraca w Zespole.

Skuteczna Współpraca w Zespole. nr 309919

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 050 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • Zapoznanie Uczestników z wiedzą dotyczącą skutecznej komunikacji, asertywności, pracy zespołowej i sposobu reagowania na zmiany
  • Nabycie przez Uczestnika umiejętności budowania porozumienia i utrzymywania pozytywnych relacji zespole
  • Nabycie przez Uczestnika umiejętności współpracy w zespole, wymiany różnicy zdań, wyszukiwania kreatywnych rozwiązań i pokonywania oporów w reakcji do zachodzących zmian
  • Zmiana postawy Uczestnika w relacjach pracownik-pracownik, pracownik - zespół
 
Grupa docelowa:
  • Kadra średniego szczebla
  • Kadra niższego szczebla
  • Pracownicy różnych stanowisk pracy działający w zespołach
  • Pracownicy samodzielnych stanowisk pracy
 
Tematyka szkolenia:
 
1. Skuteczna komunikacja, budowanie kultury dialogu.
  • Rozpoznanie własnego stylu komunikacji
  • Jak odbierają mnie inni?
  • Test diagnozujący indywidualny styl komunikacji
  • Techniki zwiększające skuteczność komunikacyjną
  • Zapobieganie barierom w procesie komunikacji
  • Ocena a opinia – komunikat typu „ja”
  • Nawiązanie i podtrzymywanie kontaktu poprzez dopasowanie wielopoziomowe -dostrajanie się do rozmowcy i odzwierciedlanie
  • Szacunek i kultura w komunikacji
  • Podstawowe zasady savoir-vivre w komunikacji
  • Operowanie dystansem fizycznym.
2. Asertywność, czyli wyrażanie własnej opinii, uwag, krytyki.
  • Budowanie asertywnej postawy
  • Postawy przyjmowane wobec siebie i innych i ich konsekwencje
  • Konflikt jako wypadkowa rożnic w podejmowanych rolach - analiza transakcyjna E. Berne.
  • Rozwiązywanie sytuacji trudnych
  • Techniki przeciwstawiania się presji i manipulacji
  • Aluzje i plotki na nasz temat, czyli demaskowanie gier
  • Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach rożnic zdań
3. Praca zespołowa.
  • Mechanizmy wspołpracy grupowej
  • Prawa i cele jednostki oraz grupy
  • Podstawy budowania relacji ułatwiającej porozumienie i wspołpracę
  • Efektywna wspołpraca w zespole
  • Sposoby budowania kontaktu i wzajemnego zaufania
  • Role członkow zespołu – charakterystyka, oczekiwania i dopasowanie w aspekcie podejmowanych rol - Meredith Balbin
  • Ustalanie zasad wspołpracy i partnerstwa
  • Budowanie umiejętności przekazania informacji zwrotnej w sposob konstruktywny
  • Jak chwalić i dziękować, by poprawić jakość współpracy?
4. Zmiany w zespole.
  • Wprowadzenie do zagadnienia zmiany
  • Dlaczego boimy się zmian?
  • Jakie potrzeby muszą być spełnione, aby się zmienić?
  • Budowanie wewnętrznego potencjału Innowatora
  • Diagnoza indywidualnego poziomu gotowości do zmiany
  • Metody przezwyciężania oporu wobec zmian
  • Emocjonalny radar - analiza i wykorzystywanie emocji do dokonywania zmian
  • Zarządzanie emocjami w zmianie
  • Rozpoznawanie i odpowiadanie na emocje i związane z nimi potrzeby
  • Sposoby komunikowania poziomu zaangażowania emocjonalnego
  • Metody wyciszania emocji
  • Technika stopniowania reakcji emocjonalnej P. Butler
Metodyka szkolenia:
Mini wykład, interaktywna prezentacja, gry i ćwiczenia, studium przypadków, warsztaty w grupach i odgrywanie ról.
 
Czas trwania:
2 dni po 8 godzin
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
 
Szkolenie prowadzi psycholog, trener biznesu, specjalista ds. AC/DC, doradca organizacyjny i zawodowy, trener umiejętności psychospołecznych certyfikowany przez PTP, trener szkoły, trenerów, kotrener treningu interpersonalnego, II superwizor modułów treningowych. Uprawnienia do rekomendacji trenera II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Praktyk w zakresie konstruowania i koordynowania projektów doradczo-szkoleniowych w oparciu o potencjał pracowniczy. Jej konik to systemy kompetencyjne i ich wykorzystanie w ośrodkach rozwoju, zawodowych ścieżkach karier, budowaniu skutecznych zespołów pracowniczych i usprawnianiu ich funkcjonowania w zależnościach służbowych. Realizowała projekty budowy opisów i profili kompetencyjnych stanowisk menedżerskich, kompleksowej oceny kompetencji pracowników, koordynacji działań rekrutacyjnych, badania potencjału trenerów.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 050 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna Współpraca w Zespole. - galeria
Skuteczna Współpraca w Zespole. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Doradztwo prawne   Następna usługa: HYDROAKUMULATOR ORSTA 1L; 2, 5L; 6, 3L; 10L; 25L NOWE