favore.pl
Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu

Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu nr 309932

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
 
Zdobycie specjalistycznej wiedzy, umiejętności  i samoświadomości w aspekcie inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu.
 
Grupa docelowa:
 
- menedżerowie wszystkich szczebli odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie
- specjaliści działów personalnych
- kadra rozwojowa na przyszłe stanowiska kierownicze
 
 
Korzyście dla Uczestnika  i Organizacji:
  • Zdobycie wiedzy o wpływie emocji na poziom funkcjonowania organizmu
  • Rozwój samoświadomości w aspekcie inteligencji emocjonalnej
  • Poznanie metod zarządzania emocjami w celu przeciwdziałania wypaleniu i skutkom stresu
  • Trening skutecznych metod komunikowania się w stanie pobudzenia emocjonalnego i wygaszania trudnych emocji pracowników
  • Zdobycie wiedzy o metodach podnoszenia motywacji własnej i pracowników
  • Trening technik rozpoznawania emocji i automotywacji
  • Poznanie strategii podnoszenia satysfakcji z pracy i tworzenia klimatu wsparcia
  • Budowanie postawy prospołecznej w pracy
  • Trening metod budowania empatycznych relacji z pracownikami i badania ich potrzeb
  • Trening sprawdzonych metod rozwiązywania sytuacji trudnych z pracownikami przy wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej
 
Program szkolenia:
 
1. Wprowadzenie.
 
  • Zapoznanie uczestników z trenerem
  • Poznanie oczekiwań uczestników
2. Podstawy inteligencji emocjonalnej.
  • Wpływ emocji na funkcjonowanie i zdrowie człowieka
  • Wyższość IE nad IQ w zarządzaniu podległym personelem
 
3. Zarządzanie swoimi emocjami.
  • Poznanie uwarunkowań własnych stanów wewnętrznych w budowaniu samoświadomości emocjonalnej
  • Wykorzystanie emocji jako ważnego drogowskazu wewnętrznych potrzeb
  • Akceptacja własnych emocji w przeciwdziałaniu wypaleniu i skutkom stresu.
 
4. Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna.
  • Wpływ emocji na poziom odczuwanej motywacji
  • Skuteczne techniki automotywacji
  • Zatrzymywanie demotywujacego koła działań
  • Strategie zarządzania procesami myślowymi w niwelowaniu trudnych emocji.
 
5. Emocje w komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawanie emocji u innych
  • Konstruktywne wyrażanie własnych emocji w budowaniu zdrowych relacji
  • Wyciszanie trudnych emocji drugiej strony relacji.
 
6. Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w procesach zarządzania,
  • Związki inteligencji emocjonalnej ze stylami kierowania
  • Znaczenie emocji w zarządzaniu potencjałem pracowniczym
  • Wpływ emocji na jakość pracy i satysfakcję z jej wykonywania.
 
7. Pojęcie inteligencji emocjonalnej w kontekście efektywności działań kierownika.
  • Budowanie empatycznej relacji z pracownikiem
  • Badanie potrzeb pracowników w stymulowaniu ich motywacji
  • Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych z pracownikami
  • Twórcze wykorzystanie prądów emocjonalnych pracowników.
 
8. Podstawy inteligencji społecznej.
  • Rola kierownika w tworzeniu klimatu społecznego w urzędzie
  • Budowanie atmosfery współdziałania w zespole
  • Tworzenie satysfakcjonujących więzi w budowaniu porozumienia.
 
Metodyka szkolenia:
Interaktywna prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study, casy, testy.
 
 
Czas trwania:
2 dni x 8 godzin
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
Szkolenie prowadzi psycholog, trener biznesu, specjalista ds. AC/DC, doradca organizacyjny i zawodowy, trener umiejętności psychospołecznych certyfikowany przez PTP, trener szkoły, trenerów, kotrener treningu interpersonalnego, II superwizor modułów treningowych. Uprawnienia do rekomendacji trenera II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Praktyk w zakresie konstruowania i koordynowania projektów doradczo-szkoleniowych w oparciu o potencjał pracowniczy. Jej konik to systemy kompetencyjne i ich wykorzystanie w ośrodkach rozwoju, zawodowych ścieżkach karier, budowaniu skutecznych zespołów pracowniczych i usprawnianiu ich funkcjonowania w zależnościach służbowych. Realizowała projekty budowy opisów i profili kompetencyjnych stanowisk menedżerskich, kompleksowej oceny kompetencji pracowników, koordynacji działań rekrutacyjnych, badania potencjału trenerów.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu - galeria
Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: CZĘŚCI DO JCB POMPY JCB SILNIKI HYDRAULICZNE   Następna usługa: P. H. U, EUROmar