favore.pl
Ochrona Danych Osobowych po zmianach obowiązu...

Ochrona Danych Osobowych po zmianach obowiązu... nr 311007

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Data szkolenia:

  • 16-12-2011 r.  w godz. 09.00-16.00
Miejsce szkolenia: Rzeszów
Cele szkolenia:
 
Celem szkolenia jest:
  • zdobycie wiedzy dotyczącej prowadzenia, ochrony, przechowywania dokumentacji związanej z procesem administrowania danymi klientów i pracowników
  • zapoznanie z procedurą przetwarzania danych osobowych osób trzecich
  • zapoznanie się z obowiązkami administratora danych osobowych, administratora bezpieczeństwa informacji, administratora systemu i  kadrowych
 
 
Grupa docelowa:
  • administratorzy danych osobowych - przedsiębiorcy małych i dużych firm, administracji publicznej oraz podmiotów gospodarczych mających styczność z danymi osobowymi klientów lub pracowników, administratorzy bezpieczeństwa informacji (ABI), administratorzy systemów, osoby pracujące na stanowisku kadrowych, księgowych oraz pozostali pracownicy przetwarzający dane osobowe lub mające styczność z danymi osobowymi we wszystkich jednostkach organizacyjnych.
 
Korzyści dla Uczestnika i Organizacji:
 
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi zapoznanie się z nałożonym przez ustawodawcę obowiązkiem bezpiecznego przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenia obszernej dokumentacji związanej z procesami administrowania danymi w jednostce oraz pomoże uniknąć kary finansowej i dyscyplinarnej związanej z niewłaściwym przetwarzaniem danych osobowych.
 
 
Program szkolenia:
   
1. Podstawy prawne dotyczące ochrony dany osobowych, na podstawie ustawy:
- o ochronie danych osobowych,
- o ochronie informacji niejawnej,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o narodowym zasobie archiwalnym,
- Kodeksu postępowania administracyjnego.
 
2. Dane osobowe - pojęcie, rodzaje, w tym dane zwykłe i dane wrażliwe (szczególnie chronione)
 
3. Wewnętrzne akty normatywne dotyczące ochrony danych osobowych, w tym:
- „Polityka bezpieczeństwa” (co powinna zawierać),
- „Instrukcja zarządzania systemem Informatycznym” (czego dotyczy?),
 
4. Zbiory danych osobowych, czego dotyczą?, w tym:
- omówienie zbiorów podlegających lub nie podlegających rejestracji w GIODO
- terminy rejestracji zbiorów zwykłych i wrażliwych (od jakiego momentu istnieje obowiązek),
 
5. Kompetencje organów ochrony dany osobowych, w tym:
    Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), m.in.:
   - upoważnienie do wykonywania czynności przeprowadzenia kontroli, oraz skutki
   nieprzestrzegania danych osobowych w postaci kar finansowych i dyscyplinarnych (dotyczące
  osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych), zawarte w decyzjach
  administracyjnej, wydanych przez GIODO, Administratorów danych osobowych, jako: organów jednostek organizacyjnych, podmiotów lub osób fizycznych,
 
6. Ewidencja ochrony danych osobowych, w tym:
- osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- pomieszczeń, w których są przetwarzane oraz przechowywane dane osobowe,
- programów informatycznych,
- czynności związane z uzupełnianiem Ewidencji
 
7. Podstawy prawne dotyczące zobowiązania przez administratora danych, poszczególne podmioty prawne i fizyczne do ochrony przetwarzanych danych osobowych, m.in. na podstawie sporządzenia, pomiędzy podmiotami „Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych”,
 
 8. Zobowiązania osób uprawnionych do przestrzegania zasad, związanych z ochroną danych osobowych na poszczególnych stanowiskach pracy, m.in.: dokonywanie zabezpieczeń we własnym zakresie,
 
9. Odpowiedzialność osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, w tym: administracyjna, cywilnoprawna, dyscyplinarna, karna, w tym: przestępstwo naruszenia  obowiązku zabezpieczenia i udostępnienia danych osobowych,
 
10. Podstawy prawne dotyczące zakresu danych osobowych, które może pozyskać pracodawca od pracownika oraz od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, m.in. informacje o karalności kandydata,
 
11. Podstawy wyrejestrowania uprawnień osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
 
12. Obowiązek Administratora danych osobowych przy przetwarzaniu zbiorów danych osobowych m.in. stosowanie środków technicznych, fizycznych i organizacyjnych bezpieczeństwa, w tym: poziomy środków bezpieczeństwa, wyznaczenie stref bezpieczeństwa, oraz informacyjny osób, których dane dotyczą w przypadku:
- przetwarzania ich danych, jeżeli nie pochodzą bezpośrednio od nich
- przekazania ich danych osobowych innym podmiotom,
- złożenia wniosku przez osobę, której dane dotyczą, o udzielenie informacji o przetwarzaniu jej danych osobowych,
 
13. Zakresy zbiorów danych, w tym: zakres pierwszy, drugi i trzeci,
 
14. Określenie zasad ochrony danych osobowych związanych z: przekazywaniem dokumentów w ramach struktury organizacyjnej, udostępnianiem danych osobowych m.in. organom kontroli, policji, sądowym itd. oraz wynoszeniem dokumentów poza jednostkę organizacyjną,
 
15. Okresy przechowywania danych osobowych oraz informacji, w tym: ochrona akt osobowych,
 
 16. Podstawy legalności przetwarzania danych osobowych, w tym: zakres przetwarzania danych osobowych klienta, klauzula przetwarzania danych osobowych (jako oświadczenie o znaczeniu prawnym), formy wyrażenia zgody, mi.n. brak na przetwarzanie danych,
 
17. Okresowa ocena zawartości zbioru danych (czyszczenie zbioru)
 
18. Wypełnianie Wniosku do GIODU, w celu rejestracji zbioru danych.
 
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe z omawianych tematów.
 
 
Metodyka szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, dyskusji moderowanej oraz wykładów popartych prezentacją multimedialną.
 
 
Czas trwania:
1 dzień x 8 godzin dydaktycznych
 
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
 
 Szkolenie prowadzi wykładowca, archiwista. Posiada wykształcenie administracyjno - prawne, psychologiczne oraz Certyfikaty: EUROPAN CONFERENCE ON ARCHIVES, Ochrony Informacji Niejawnej, Praktyka NLP. Jest członkiem Stowarzyszenia Archiwistów Polskich. Posiada uprawnienia I-go i II-go stopnia Kancelaria – Archiwizacja. Specjalizuje się w wybranych dziedzinach prawa, komunikacji interpersonalnej, pisemnej i elektronicznej. Publikuje artykuły do „Finanse – kariera” - „Zdaniem eksperta”, „Twoja firma”, „Euro bankier”. Bierze udział w licznych seminariach, konferencjach krajowych i międzynarodowych potwierdzonych certyfikatami. Tworzy akta normatywne dla jednostek organizacyjnych m.in. „Jednolite Rzeczowe Wykazy Akt”, „Instrukcję Kancelaryjną”, „Instrukcję organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w jednostkach organizacyjnych”. Posiada ponad 20 – letni staż pracy w administracji samorządowej oraz kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla jednostek samorządu terytorialnego, administracji państwowej i podmiotów gospodarczych. Wiedzę swoją pogłębia przez ciągłe dokształcanie się oraz czynny udział w licznych seminariach, konferencjach krajowych i międzynarodowych. Uczestnicy szkoleń tego wykładowcy to pracownicy: Ministerstw, Kancelarii Prezydenta RP, Sądów, Uczelni, Urzędów Marszałkowskich, Wojewódzkich, Starostw Powiatowych, Urzędów Gmin, pracownicy jednostek podległych pod w/w oraz pracownicy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Ochrona Danych Osobowych po zmianach obowiązu... - galeria
Ochrona Danych Osobowych po zmianach obowiązu... Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Imprezy Okolicznościowe   Następna usługa: Agencja Nieruchomości - profesjonalne biuro