favore.pl
JĘZYK ANGIELSKI BIZNESOWY  -  BUSINESS ENGLISH

JĘZYK ANGIELSKI BIZNESOWY - BUSINESS ENGLISH nr 311531

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
70 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Cel kursu:
  • wprowadzenie i wyćwiczenie słownictwa i struktur gramatycznych typowych dla środowiska biznesu
  • rozwinięcie praktycznych sprawności biznesowych
 
Grupa docelowa: osoby dorosłe pracujące w środowisku biznesowym. Wymagany poziom języka : minimum poziom średniozaawansowany niższy (pre-intermediate)
 
 
Korzyści dla uczestnika kursu:
  • uczestnik pozna słownictwo branżowe używane w środowisku biznesowym
  • uczestnik rozwinie praktyczne umiejętności językowe, związane z pracą w świecie biznesu, m.in.: negocjowanie, przygotowywanie prezentacji, ‘’small talk’’, prowadzenie spotkań, analiza wykresów i tabel, wykonywanie rozmów telefonicznych, redagowanie pism w języku angielskim (notatka służbowa, e-mail, listy, raporty)
     
 
Ramowa tematyka kursu: szeroki zakres tematyczny, zależny od poziomu i oczekiwań grupy, m.in.:
 
  • Struktura firmy ( company profile, positions in a company, duties and responsibilities, business abbreviations (CEO, CFO, PRO, CIO, etc. )
  • Komunikacja (who is a good communicator, verbal and written means of business communication, phone calls, summarising, writing memos, e-mails, reading faxes, reports, etc.)
  • Marki i marketing (competition, marketing ploys and techniques, developing and launching a new product, branding, brand identity and awareness, the four Ps, SWOT analysis, advertising etc.)
  • Internet i handel elektroniczny (Internet terms, hardware and software, e-commerce, clicks-and-mortar, B2B, B2C, BTG etc.)
  • Finanse i bankowość (banking items and documents, investment, stock market and shares, boom and bust, inflation and unemployment, assets and liabilities, a balance sweet, etc.)
  • Zasoby ludzkie, zatrudnienie i proces rekrutacyjny (recruitment techniques, hiring and firing, job de_scription, skills, duties and responsibilities, CV and covering letter, job interview, formal letters and e-mails, HR development, reward and remuneration, industrial relations, etc.)
  • Rozwój i innowacyjność (types of research,research activities, result measuring, production process – production place, planning, resources and materials, maintenance and breakdowns, patents and intellectual property, counterfeiting, etc.)
  • Fuzje i przejęcia (stakes and joint ventures, corporate alliances, mergers,  acquisitions and takeovers, conglomerates, etc.)
  • Logistyka i transport (supply and dem and, supply chain management, freight industry, Incoterms, etc.)
  • Integracja zespołu pracowników (teamwork, team buidling activities, resolving conflicts, etc.)
  • Zarządzanie i administracja (management styles, management functions, leadership and group dynamics, organizational culture, managing chnage, planning and system management, etc.)
  • Etykieta  i etyka biznesowa (being polite/being direct, formal and informal register,offers and requests, cross-cultural experiences, corruption and bribery, fraud and embezzlement, ethical standards, mobbing and sexual harassment etc.)
  • Negocjowanie (negotiating skills, dealing with conflict, responding to feedback, etc.)
  • Spotkania i prezentacje (business meeting, reporting back on research, preparing, laying out and managing a presentation, sparing ideas, reporting on findings)
  • Obsługa klienta (handling customer complaints, DOs and DON’Ts of effective customer service, active listening and body language, etc.)
     
Szczegółowy materiał leksykalno–gramatyczny zależy od poziomu grupy.
Kurs prowadzony jest na poziomach:
  • Pre-intermediate (średniozaawansowany niższy)
  • Intermedia te (średniozaawansowany)
  • Upper-intermediate (średniozaawansowany wyższy)
  • Advanced (zaawansowany)
 
Czas trwania kursu :
Standardowy kurs składa się ze 120 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywają się 2x w tygodniu, każdorazowo po 90 minut. Istnieje również możliwość zwiększenia/zmniejszenia ilości godzin, w zależności od potrzeb grupy.
 
Metodyka kursu:
metoda klasyczna połączona z metodą komunikatywną, kładącą nacisk na rozwijanie sprawności mówienia i rozumienia ze słuchu. Uczestnicy biorą częsty udział w dyskusjach na tematy biznesowe i analizują różne ‘’case studies’’ (studium przypadku)
 
 
Wielkość grupy:
  • indywidualne
  • od 2-3 osób
  • od 4-6 osób 
 
Zajęcia prowadzone przez mgr filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciela z 7-letnim doświadczeniem dydaktycznym, w tym 3-letnim doświadczeniem w branży
Informacje na temat ceny kursu znajdziecie państwo na stronie internetowej: Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
70 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
JĘZYK ANGIELSKI BIZNESOWY - BUSINESS ENGLISH - galeria
JĘZYK ANGIELSKI BIZNESOWY - BUSINESS ENGLISH Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: ELEKTRYK - 24h Płyty indukcyjne Awarie Usterki   Następna usługa: JĘZYK ANGIELSKI LOTNICZY - AVIATION ENGLISH