TERMIN: 06.09.2011
LOKALIZACJA: Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska) Wyślij e-mail
CENA: 430 zł + VAT *
* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT
Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15%
Prelegent
Wyślij e-mail
Rozpoczęcie godz 9:30
- Rola i istota ocen pracowniczych:
- elementy systemu ocen,
- cele systemu ocen,
- korzyści systemu ocen.
- Czynniki wpływające na wybór systemu ocen:
- warunkowania branżowe
- strategią organizacji
- metody kierowania
- różne szczeble zarządzania
- Etapy tworzenia systemu ocen.
- Czynniki podlegające ocenie.
- Metody oceny:
a. relatywne
● Ranking
● Porównywanie parami
● Rozkład
b. absolutne
● Ocena opisowa
● Punktowa skala ocen
● Skale ważone -Skale behawioralne
● Zarządzanie przez cele
- Systemy ocen:
- 360 stopni
- 180 stopni
- Tworzenie kryteriów oceny
- Kryteria dotyczące efektywności,
- Kryteria dotyczące zachowań,
- Kryteria osobowościowe,
- Zasady opracowywania kryteriów oceny.
- Rozmowa oceniająca:
- cele rozmowy,
- etapy-scenariusz rozmowy,
- sterowanie przebiegiem rozmowy,
- najczęściej popełniane błędy.
- Wykorzystanie wyników systemów ocen okresowych
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych,
- ścieżki kariery
Zakończenie godz. 15.30
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe i około godzinna przerwa obiadowa)
Warunki uczestnictwa
Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:
- przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;
Warunki rezygnacji
Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=146&cntnt01returnid=39