Termin szkolenia:
05-06.12.2011
Miejsce szkolenia:
Rzeszów
Cel szkolenia:
Poznanie oraz rozwój umiejętności stosowania technik sprzedażowych - analizy potrzeb, aktywnej prezentacji, zamknięcia sprzedaży.
Grupa docelowa:
Handlowcy, osoby pracujące w działach sprzedaży, managerowie sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Zwiększenie efektywności sprzedażowej, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy, poznanie standardów rządzących nowoczesnym handlowaniem, uporządkowanie oraz utrwalenie schematu działań sprzedażowych i posprzedażowych.
Tematyka szkolenia:
1. Wstęp
2. Planowanie rozmowy z Klientem - preludium do handlowania
3. Etapy spotkania handlowego
4. Jak Cię widzą tak Cię piszą - komunikacja podstawa tworzenia relacji z Klientem
5. Diagnoza potrzeb
6. Aktywna prezentacja - model cecha-zaleta-korzyść
7. Metody uchylania zastrzeżeń
8. Zamknięcie sprzedaży
- kiedy zamykać
- odczytywanie sygnałów kupna
- zasady zamykania sprzedaży
9. Techniki zamknięcia
- zamknięcie alternatywne
- zamknięcie hipotetyczne
- zamknięcie komplementem
- zamknięcie metodą zestawiania korzyści
- zamknięcie metodą odpowiedzi twierdzących
- zamknięcie metodą drobniejszych rozstrzygnięć
- zamknięcie bilansowe
- zamknięcie metodą ostatniej szansy
- zamknięcie probabilistyczne
- zamknięcie negocjacyjne
- zamknięcie z użyciem środków technicznych
10. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży - plan działan własnych
Metodyka szkolenia:
wykład, dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne, studium przypadku, scenki rodzajowe
Czas trwania:
2 dni x 8h
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi t
rener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.