-BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI. PROJEKTOWANIE SYSTEMÓW IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ-
Miejsce: siedziba inMedia Polska, Rynek 36/37, Wrocław
Termin: 25-26, 29-30 sierpnia 2011 r.
Cena: 1600,00 zł brutto (cena zwolniona z VAT)
Celem szkolenia jest kompleksowe zapoznanie uczestników z zasadami projektowania systemu graficznego firmy. Szkolenie skierowane do osób, które biegle lub przynajmniej dobrze posługują się programami graficznymi wchodzącymi w pakiet Adobe Creative Suite. Polecamy je osobom zawodowo zajmującym się projektowaniem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat identyfikacji wizualnej. Szkolenie zainteresuje pracowników agencji reklamowych, pracowników studiów DTP, jak i freelancerów specjalizujących się w projektowaniu. Wymagania wstępne wobec uczestników szkolenia to biegła znajomość oprogramowania graficznego (Photoshop, Ilustrator, Indesign).
warianty kolorystyczne
odmiany dla różnego tła
pole ochronne
teoria kolorów
percepcja kolorów
opracowanie kolorów firmowych
praktyczne użycie kolorów w druku i w innych mediach
kontekst kulturowy
czasowy
kontekst miejsca
analiza semantyczna nazwy
analiza symbolu
adwokat diabła
wizytówki
papier listowy
reklama - zarys komunikacji marketingowej
oznaczenia budynków - na co zwracać uwagę
teoria użytecznego design
billboardy i inne nośniki reklamowe
oznaczenie pojazdów
zarys sytuacji prawnej od strony projektanta i zamawiającego
dowiesz się jakie zasady dotyczą systemu graficznego firmy
dowiesz się jak przekazywany jest komunikat poprzez znaki firmowe
poznasz zasady budowy pozytywnych znaków i logotypów
dowiesz się jak stworzyć przyciągający komunikat graficzny
stworzysz własną księgę identyfikacji – papier firmowy, wizytówki, etc.
nauczysz się jak badać odbiór Twoich znaków przez konsumentów
nabędziesz wiedzę z zakresu prawa dotyczącego znaków i marek
Paweł Tkaczyk - praktyk projektowania identyfikacji wizualnej. Właściciel agencji reklamowej MIDEA. Typograf, projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Ukończył MBA w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i University of Limerick (Irlandia) w specjalizacji zarządzanie strategiczne i marketing.