Cel szkolenia:
Celem programu jest podniesienie jakości obsługi klienta, rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientami i poprawnego analizowania ich potrzeb oraz wypracowanie technik wspierających efektywną komunikację na płaszczyźnie pracownik-klient. Szkolenie polecamy osobom mającymi bezpośredni lub telefoniczny kontakt z zewnętrznym klientem firmy. Program będzie przydatny dla pracowników działów obsługi klienta, działów reklamacji, infolinii, recepcji, pracowników telefonicznej obsługi klienta, telemarketerów.
Korzyści dla Ciebie:
Prowadzący:
Anita Goździkowska – trener biznesu. Zrealizowała liczne projekty szkoleniowe m.in. z zakresu zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, zarządzania relacjami z klientem, telemarketingu, realizacji badań satysfakcji klientów, prowadzenia efektywnych kampanii telemarketingowych a także szeroki zakres szkoleń z zakresu umiejętności osobistych.
Metody szkoleniowe:
Wykłady interaktywne, symulacje, analizy przypadków, dyskusje grupowe. Zajęcia w 100% praktyczne.
Cena 690,00 zł
Cena obejmuje: