Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu.
Adresaci szkolenia
Korzyści:
PROGRAM 1 dzień szkolenia (8 x 45 min)
Serwisy social media w komunikacji firm
- marka w serwisach social media
- media Paid, Owned i Earned
ePR
- przygotowanie treści na potrzeby internetu
- e - media relations
- przygotowanie informacji prasowej online
- wykorzystanie serwisów społecznościowych do umieszczania materiałów dodatkowych
- promowanie eventu z wykorzystaniem serwisów social media
- dystrybucja informacji prasowej online
- biuro prasowe na stronie WWW
WOMM online
- Rodzaje WOMM
- Etyka w WOMM
- Wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług
Akcje wirusowe
- Viral marketing
- wirusowe akcje zintegrowane
- ryzyko akcji wirusowych
Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach PR
Serwisy społecznościowe:
- Facebook (Profil osobowy, Grupa, Fanpage i ich możliwości)
- Serwisy geolokalizacyjne
- Foursquare (miejsca, oferty specjalne)
- SCVNGR (miejsca, oferty specjalne, zabawa)
- Facebook Places i Deals
- GoldenLine
- profil pracodawcy
- brandowane forum
- Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki)
- Mikroblogi
- Twitter
- Blip
- Flaker
- Case studies do każdego zagadnienia
Blogerzy i blogosfera w Polsce
- społeczność blogerów w Polsce
- zalety i wady współpracy z blogerami
- możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług
Co to jest Tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji
- zalety marketingu rekomendacji
- jak szukać testerów
- testy - zagrożenia
Crowdsourcing ? jak wykorzystać idée klientów do udoskonalenia oferowanych produktów i usług
Zorganizowanie, promowanie i obsługa wydarzenia z wykorzystaniem serwisów social media
Video - konferencje online, telewizje internetowej, uStream, Livestream, transmisje online.
Monitoring i analiza mediów społecznościowych
Monitoring marki w internecie
- NewsPoint UGC
- NewsPoint social media
- BrandoMetr
- Google Alerts
Kryzysy marki w social media i skuteczna z nimi walka
- Jak nie dopuścić do kryzysu
- Jak zwalczyć kryzys
- Jak reagować na sytuacje kryzysowe
- Case studies
Interesujące narzędzia social media do wykorzystania przez Public Relations
Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy
- Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomocą narzędzi social media
- Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników
Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.
Cena podstawowa: 800 PLN brutto (650,41 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 720 PLN brutto (585,37 netto)
Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.
Możliwe są również konsultacje indywidualne. Jedna godzina konsultacji kosztuje:
1 osoba - 170 złotych brutto za godzinę szkolenia
2 osoby - 210 złotych brutto za godzinę szkolenia
3 osoby - 250 złotych brutto za godzinę szkolenia
Minimalny czas konsultacji to 4 godziny. Cena może ulec zmianie jeśli konsultacja będzie miała miejsce poza Łodzią/Warszawą.
Szczegółowe informacje na stronie: http://www.edukey.pl/szkolenie/38/216