favore.pl
Gilotyna 6m

Gilotyna 6m nr 334748

Lokalizacja: Słupsk (woj. pomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
199 000 / sztuka
Kontakt
Andrzej Leszczyński
Komis Gaskom Stanisława Lancewicz
Wyślij e-mail
Kilińskiego 26
76-200 Słupsk

tel: 515682667515682667
tel: 4859842872848598428728
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 07:00-16:00
sb: 07:00-13:00
Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego również po godznie 18. 7 dni w tygodniu!
rozwiń
OPIS USŁUGI
CZAS DOSTAWY
DO 5 TYGODNI


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
199 000 / sztuka
Kontakt
Andrzej Leszczyński
Komis Gaskom Stanisława Lancewicz
Wyślij e-mail
Kilińskiego 26
76-200 Słupsk

tel: 515682667515682667
tel: 4859842872848598428728
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 07:00-16:00
sb: 07:00-13:00
Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego również po godznie 18. 7 dni w tygodniu!
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gaskom
negatywna
rozwiń KOMIS GASKOM, Wcześniej Słupsk, Teraz Karżcino - ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK zakupy Stanowczo odradzam dokonywanie jakichkolwiek zakupów u nich, zwłaszcza poprzez sklep internetowy. Chciałem mieć maszynę do jogurtu mrożonego i lodów włoskich Taylor do swojego punktu. Kupiłem ją w ich firmie i popełniłem błąd. Przed zakupem wszystko pięknie i ładnie , maszyna co prawda używana, ale zadbana wstanie niemal idealnym, sprawna, koszt 7500 netto. Dokonałem zakupu. Postanowiłem przetestować jak działa maszyna. Przyjechała bez opakowania. Brakowało w niej rurki napowietrzającej. Nie mroziła jogurtu tak jak należy. Przez 2 tygodnie dzwoniłem do nich w sprawie rurki napowietrzającej i przez dwa tygodnie wmawiano mi, ze do tego modelu rurka napowietrzająca w ogóle nie jest przewidziana. Później znalazłem instrukcję obsługi języku angielskim, w której jak wół na obrazku jest pokazana ona jako część maszyny. Musiałem zadzwonić do innego serwisu, żeby dowiedzieć sięże jestem wprowadzany w błąd, a przy okazji dowiedziałem się, że maszyna jest nieustawiona. Zdjąłem obudowę - maszyna brudna, z zakwitami grzyba, zapuszczona, całe szczęscie nie miałem jej w swojej budce z lodami, kiedy Sanepid ją odbierał. Rezerwuar wszelkich zakażeń, a ja sprzedaję przecież żywność. Wnętrze maszyny wygląda koszmarnie. Zawiozłem ją do nich do firmy. Ku przerażeniu zobaczyłem jak wygląda u nich serwis urządzeń gastronomicznych. Maszyna została załadowana na wózek i jechała położona na tylnej ścianie obudowy. Tylko naprawdę niekompetentni ludzie mogą zrobić coś takiego. Pomieszczenie, gdzie serwisowana jest ta maszyna wygląda jak niesprzątany od kilku lat warsztat samochodowy. Wszędzie smary, brudno coś okropnego. Ustawionych kilkanaście automatów do lodów z których się sączą mieszanki. Myślę sobie przetrwam to. Umawiałem się dzień wcześniej z ich przedstawicielem handlowym, Panem Adamem W., że maszyna zostanie wyregulowana i wyczyszczona. Zrobione zostało tylko pierwsze. Zostałem potraktowany jak intruz. Zażądałem wyczyszczenia maszyny, ponieważ zmarnowałem sobie cały dzień na dojazd do nich 130 km pokonałem w korkach w 2,5 godziny. Nie miałem szansy dojechać wcześniej, zwłaszcza, że miałem do przeprowadzenia badanie lodów. U nich pracuje się jak w urzędzie do 16:00. Powiedziano mi, że mogą mi odesłać maszynę na mój koszt, na co się nie zgodziłem. Przecież mogli przysłać wyczyszczoną maszynę, a nie wyglądającą jak zdjętą ze śmietnika. Zapewniali, że jest w stanie idealnym. Pan Adam W. powiedział mi, że go to nie interesuje, sam jestem sobie winien bo kupiłem używaną maszynę, a oni nie mają obowiązku jej czyścić. Pomimo, ze mi to obiecano, nie dotrzymano słowa. Od miesiąca mam czynny punkt i nie mam możliwości jej wstawienia i sprzedawania jogurtu mrożonego. Pan Adam W. zrobił mi karczemną awanturę w porozumieniu z szefem, zagrożono mi, że jeżeli nie odbiorę maszyny to zostanie ona wystawiona na zewnątrz przed bramę a oni, cytuję mają to w du..ie. Wszyscy zainteresowani zakupami od nich zastanówcie się czy warto. Ja z takim podejściem do Klienta nie spotkałem się z nigdy. Jeżeli coś się zepsuje to czeka Was przeciąganie, kręcenie a jeśli upomnicie się o swoje to powiedzą Wam,że mają Was w d..ie. Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia, proszę o kontakt mailowy Pozdrawiam Robert Sokół robert@pdcp.pl Wystawiona 08-07-2012 11:45 przez Robert Sokół (178.181.156.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń KOMIS GASKOM, Wcześniej Słupsk, Teraz Karżcino - ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK zakupy Stanowczo odradzam dokonywanie jakichkolwiek zakupów u nich, zwłaszcza poprzez sklep internetowy. Chciałem mieć maszynę do jogurtu mrożonego i lodów włoskich Taylor do swojego punktu. Kupiłem ją w ich firmie i popełniłem błąd. Przed zakupem wszystko pięknie i ładnie , maszyna co prawda używana, ale zadbana wstanie niemal idealnym, sprawna, koszt 7500 netto. Dokonałem zakupu. Postanowiłem przetestować jak działa maszyna. Przyjechała bez opakowania. Brakowało w niej rurki napowietrzającej. Nie mroziła jogurtu tak jak należy. Przez 2 tygodnie dzwoniłem do nich w sprawie rurki napowietrzającej i przez dwa tygodnie wmawiano mi, ze do tego modelu rurka napowietrzająca w ogóle nie jest przewidziana. Później znalazłem instrukcję obsługi języku angielskim, w której jak wół na obrazku jest pokazana ona jako część maszyny. Musiałem zadzwonić do innego serwisu, żeby dowiedzieć sięże jestem wprowadzany w błąd, a przy okazji dowiedziałem się, że maszyna jest nieustawiona. Zdjąłem obudowę - maszyna brudna, z zakwitami grzyba, zapuszczona, całe szczęscie nie miałem jej w swojej budce z lodami, kiedy Sanepid ją odbierał. Rezerwuar wszelkich zakażeń, a ja sprzedaję przecież żywność. Wnętrze maszyny wygląda koszmarnie. Zawiozłem ją do nich do firmy. Ku przerażeniu zobaczyłem jak wygląda u nich serwis urządzeń gastronomicznych. Maszyna została załadowana na wózek i jechała położona na tylnej ścianie obudowy. Tylko naprawdę niekompetentni ludzie mogą zrobić coś takiego. Pomieszczenie, gdzie serwisowana jest ta maszyna wygląda jak niesprzątany od kilku lat warsztat samochodowy. Wszędzie smary, brudno coś okropnego. Ustawionych kilkanaście automatów do lodów z których się sączą mieszanki. Myślę sobie przetrwam to. Umawiałem się dzień wcześniej z ich przedstawicielem handlowym, Panem Adamem W., że maszyna zostanie wyregulowana i wyczyszczona. Zrobione zostało tylko pierwsze. Zostałem potraktowany jak intruz. Zażądałem wyczyszczenia maszyny, ponieważ zmarnowałem sobie cały dzień na dojazd do nich 130 km pokonałem w korkach w 2,5 godziny. Nie miałem szansy dojechać wcześniej, zwłaszcza, że miałem do przeprowadzenia badanie lodów. U nich pracuje się jak w urzędzie do 16:00. Powiedziano mi, że mogą mi odesłać maszynę na mój koszt, na co się nie zgodziłem. Przecież mogli przysłać wyczyszczoną maszynę, a nie wyglądającą jak zdjętą ze śmietnika. Zapewniali, że jest w stanie idealnym. Pan Adam W. powiedział mi, że go to nie interesuje, sam jestem sobie winien bo kupiłem używaną maszynę, a oni nie mają obowiązku jej czyścić. Pomimo, ze mi to obiecano, nie dotrzymano słowa. Od miesiąca mam czynny punkt i nie mam możliwości jej wstawienia i sprzedawania jogurtu mrożonego. Pan Adam W. zrobił mi karczemną awanturę w porozumieniu z szefem, zagrożono mi, że jeżeli nie odbiorę maszyny to zostanie ona wystawiona na zewnątrz przed bramę a oni, cytuję mają to w du..ie. Wszyscy zainteresowani zakupami od nich zastanówcie się czy warto. Ja z takim podejściem do Klienta nie spotkałem się z nigdy. Jeżeli coś się zepsuje to czeka Was przeciąganie, kręcenie a jeśli upomnicie się o swoje to powiedzą Wam,że mają Was w d..ie. Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia, proszę o kontakt mailowy Pozdrawiam Robert Sokół robert@pdcp.pl Wystawiona 08-07-2012 11:45 przez Robert Sokół (178.181.156.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Gilotyna 6m - galeria
Gilotyna 6m Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Giętarka do rur TOURING CNC - S SLALOM 50   Następna usługa: Korepetycje z fizyki Ciechanów