Radzenie sobie z wymagającym klientem jest kolejnym krokiem w zakresie doskonalenia umiejętności obsługi klienta, jak również odpowiedzią na coraz liczniejsze uwagi uczestników szkoleń obsługowych na temat potrzeby radzenia sobie ze stresem w pracy na skutek coraz większych wymagań i nerwowości klientów.
Warsztaty pozwolą uczestnikom utrwalić posiadaną już wiedzę z zakresu obsługi klienta, ze zwiększeniem nacisku na trening porozumiewania się z klientem w sytuacjach trudnych.
TEMAT SZKOLENIA: Radzenie sobie z wymagającym klientem
TERMIN SZKOLENIA: od 22.08.2011 do 23.08.2011 - WARSZAWA
Cele szkolenia:
* Uzupełnienie posiadanej wiedzy i dostarczenie dodatkowej wiedzy w zakresie psychologii kontaktu z klientem
* Kreowanie i pogłębianie umiejętności praktycznych w zakresie radzenia sobie w sytuacjach trudnych
* Wzrost pewności siebie w sytuacjach trudnych
* Doskonalenie umiejętności kontroli nad poziomem stresu
* Wymiana najlepszych praktyk
Uczestnicy:
* Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności zajmujące się sytuacjami trudnymi, np. roszczeniami, reklamacjami, klientami w starszym wieku, czy chorymi
* Preferowani są dotychczasowi uczestnicy szkolenia: „Obsługa klienta” realizowanego przez EDOOR, aczkolwiek pozostałe osoby, które mają doświadczenie w obsłudze klienta i uczestniczyły już w innych szkoleniach z tego zakresu, również serdecznie zapraszamy do udziału
* Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób
Uczestnik szkolenia nauczy się:
* Jak rozpoznawać trudność sytuacji i dobierać do niej sposób reagowania
* Jak rozpoznawać „typ klienta” zgodnie z metodologią metaprogramów i jak dostosowywać swoją komunikację do typu klienta
* Jak prawidłowo stworzyć atmosferę rozmowy
* Jak najlepiej komunikować się z klientami, nie pozostawiając miejsca na negatywne emocje
* Co zrobić, gdy nie możemy klientowi pomóc
Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail: Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.