favore.pl
Radzenie sobie z wymagającym klientem

Radzenie sobie z wymagającym klientem nr 342559

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Radzenie sobie z wymagającym klientem jest kolejnym krokiem w zakresie doskonalenia umiejętności obsługi klienta, jak również odpowiedzią na coraz liczniejsze uwagi uczestników szkoleń obsługowych na temat potrzeby radzenia sobie ze stresem w pracy na skutek coraz większych wymagań i nerwowości klientów.
Warsztaty pozwolą uczestnikom utrwalić posiadaną już wiedzę z zakresu obsługi klienta, ze zwiększeniem nacisku na trening porozumiewania się z klientem w sytuacjach trudnych.


TEMAT SZKOLENIA: Radzenie sobie z wymagającym klientem
TERMIN SZKOLENIA:
od 22.08.2011 do 23.08.2011 - WARSZAWA

Cele szkolenia:

    * Uzupełnienie posiadanej wiedzy i dostarczenie dodatkowej wiedzy w zakresie psychologii kontaktu z klientem
    * Kreowanie i pogłębianie umiejętności praktycznych w zakresie radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    * Wzrost pewności siebie w sytuacjach trudnych
    * Doskonalenie umiejętności kontroli nad poziomem stresu
    * Wymiana najlepszych praktyk


Uczestnicy:

    * Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności zajmujące się sytuacjami trudnymi, np. roszczeniami,  reklamacjami, klientami w starszym wieku, czy chorymi
    * Preferowani są dotychczasowi uczestnicy szkolenia: „Obsługa klienta” realizowanego przez EDOOR, aczkolwiek pozostałe osoby, które mają doświadczenie w obsłudze klienta i uczestniczyły już w innych szkoleniach z tego zakresu, również serdecznie zapraszamy do udziału
    * Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób


Uczestnik szkolenia nauczy się:

    * Jak rozpoznawać trudność sytuacji i dobierać do niej sposób reagowania
    * Jak rozpoznawać „typ klienta” zgodnie z metodologią metaprogramów i jak dostosowywać swoją komunikację do typu klienta
    * Jak prawidłowo stworzyć atmosferę rozmowy
    * Jak najlepiej komunikować się z klientami, nie pozostawiając miejsca na negatywne emocje
    * Co zrobić, gdy nie możemy klientowi pomóc

 

Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail


ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:
Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU edoor
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Radzenie sobie z wymagającym klientem - galeria
Radzenie sobie z wymagającym klientem Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Usługi remontowo - budowlane   Następna usługa: Motywowanie i ocena podległych pracowników