Obsługa klienta jest podstawowym szkoleniem dla osób, które pracują w bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z klientami.
Warsztaty pozwolą uczestnikom skonfrontować swoje doświadczenia z zakresu obsługi klientów z teorią psychologii kontaktu z klientem. Pozwolą na poznanie i zastosowanie w bezpiecznej atmosferze nowych sposobów komunikacji z klientem.
TEAMT SZKOLENIA: Profesjonalna obsługa klienta
TERMIN SZKOLENIA: od 12.09.2011 do 13.09.2011 - WARSZAWA
Cele szkolenia:
* Udoskonalenie kompetencji zawodowych
* Poprawa jakości kontaktu z klientem
* Utrwalenie pozytywnego nastawienia do klientów i do swojej pracy
* Kształtowanie umiejętności interpersonalnych niezbędnych do komunikowania się
* Uświadomienie uczestnikom, jak ważną rolę pełnią w firmie i jak wiele od nich zależy
Uczestnicy:
* Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem
* Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób
Uczestnik szkolenia nauczy się:
* Dbać o wizerunek firmy poprzez dbanie o kontakty z klientami
* Dbać o pierwsze wrażenie w kontakcie z klientem
* Traktować wszystkich klientów w tym samym wysokim standardzie
* Sprawnie komunikować się zarówno w rozmowie bezpośredniej, jak i przez telefon
Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail: Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.