Rola Managera HR w firmie |
Rozwój branży HR w Polsce, Zadania na stanowisku pracy, kluczowe kompetencje managera, funkcje działów HR, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku |
Przerwa |
|
Komunikacja i Autoprezentacja |
Skuteczna komunikacja w biznesie, formy komunikacji, umiejętność zadawania pytań, trening aktywnego słuchania, efektywne metody komunikacji, budowanie pierwszego wrażenia. |
Przerwa |
|
Metody i narzędzia rekrutacyjne |
Formy rekrutacji oraz ich wady i zalety, direct search, ogłoszenia prasowe, internetowe, outsourcing HR, nowoczesne formy poszukiwania Kandydatów: portale społecznościowe, fora internetowe, tworzenie opisu stanowisk, poprawność tworzenia ogłoszeń, zasady kreowania standardowych dokumentów aplikacyjnych, wykorzystywanie testów wiedzy oraz psychologicznych w rekrutacji |
Rekrutacja i Selekcja Pracowników |
Skuteczna weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, najczęstsze błędy oceniania aplikacji oraz metody ich eliminowania, tworzenie profesjonalnego kontaktu z Kandydatem, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie odpowiednich pytań oraz scenariusza rozmowy, skuteczne metody oceny Kandydata, |
Przerwa |
|
Indywidualne Treningi Rekrutacji Pracowników |
Indywidualne symulacje prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz praca nad mocnymi |