Wizerunek i promocja Twojej firmy w internecie.
- Jesteś właścicielem małej firmy i chciałbyś zaistnieć w Internecie.
- Nie jesteś informatykiem a wiele terminów związanych z internetem jest dla Ciebie obce.
Zapisz się na nasze szkolenie
- mówimy o wielu tajemnicach związanych z obecnością firmy w internecie w przystępny sposób.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami oraz technikami wykorzystywanymi do promocji firm w internecie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikro i małych firm, prowadzących samodzielnie działania promocyjne . Szczegółowo omówione zostaną zagadnienia związane z planowaniem strategii promocji, przygotowaniem firmowej strony WWW, obecnością w mediach społecznościowych a także płatną reklamą w sieci.
Zakres szkolenia
Strategia obecności firmy w internecie. Dlaczego potrzebna jest strategia?
Planowanie, wdrożenie i monitorowanie strategii promocji w internecie.
Płatna reklama w internecie. Specyfika różnych form reklamy.
Czym różni się model CPM od CPC i kiedy najlepiej stosować każdy z nich
Metoda: warsztatowo-wykładowa
Program szkolenia:
1. Jak wybrać domenę i co to jest domena internetowa
2. Strona jako narzędzie sprzedażowe
Jak rozmawiać z grafikiem, programistą, optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, funkcjonalności i potrzeb odbiorcy.
Uatrakcyjnianie zawartości strony pod kątem internautów i moderatorów Google.
Tworzenie społeczności internetowej, programy lojalnościowe
3. Reklama w sieci
- reklama graficzna
- reklama multimedialna Youtube
- PPC czyli linki sponsorowane "Google AdWords"
- reklama kontekstowa
- propozycje kampanii dla Klienta (warsztaty)
4. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO)
- Zalety i wady pozycjonowania stron - SEO
- podstawy pozycjonowania (warsztaty)
5. Mailing
- zalety i wady
- obostrzenia prawne
- jak nie wpaść do spamu
- tworzenie kreatywnych e-maili, które zostaną przeczytane
- propozycje kampanii dla Klienta
6. Inne formy promocji
- tradycyjne metody (promocja w katalogach, na forach, chatach)
- niekonwencjonalne działania PR
- propozycje kampanii dla Klienta
7 Analiza skuteczności
- sposoby pomiaru skuteczności przeprowadzonych zmian i kampanii
- Analitics statystyki poszukiwań internautów w wyszukiwarkach
ćwiczenia
praktyczne ćwiczenia z zaprezentowanych zagadnień
Po szkoleniu
gwarantujemy, że wiele rzeczy związanych z obecnością twojej firmy w internecie będziesz robił świadomie i nie będziesz wydawał ciężko zarobionych pieniędzy na działania pozorowane, będziesz potrafił sam sprawdzić czy strona bądź serwis
Wyślij e-mail ą zbudowane w sposób zgodny ze standardami.
W trakcie szkolenia otrzymają Państwo materiały pomocnicze związane z omawianymi zagadnieniami, a po zakończeniu także certyfikat.
Otrzymujecie także przez 1 m-sc kontakt z naszym trenerem, który drogą mailową odpowie na Państwa pytania.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.