favore.pl
Social media i e - PR jako narzędzia promocji

Social media i e - PR jako narzędzia promocji nr 347876

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
720 / sztuka
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Terminy i miejsca szkoleń: do uzgodnienia

Zastanawiasz się jak Facebook, mikroblogi, blogi, fora internetowe mogą pomóc Twojej firmie? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać media społecznościowe do promocji Twojego biznesu.

Adresaci szkolenia

  • Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
  • Brand managerowie,
  • Managerowie ds. komunikacji
 
Cele szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna specyfikę polskiego rynku social media,
  • Zapozna się ze wszystkimi nowymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi
  • Dowie się, jak można efektywnie wykorzystać social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
  • Zdobędzie praktyczną wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług
  • Pozna nowoczesne sposoby promowania treści

 

Korzyści:

Uczestnicy szkolenia poznają szczegółowo nowe narzędzia pracy związane z promocją, reklamą firmy i produktu w Internecie. Zdobyta wiedza pozwoli samodzielnie wykonywać wszelkie dostępne w Internecie działania oparte na opisywanych narzędziach Social Media. Pozwoli ona także zrezygnować z ewentualnego zlecania takich działań firmom zewnętrznym.
  
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów, praca on line na serwisach spolecznościowych.

PROGRAM 1 dzień szkolenia (8 x 45 min)

Serwisy social media w komunikacji firm
- marka w serwisach social media
- media Paid, Owned i Earned
 
ePR
- przygotowanie treści na potrzeby internetu
- e - media relations
- przygotowanie informacji prasowej online
- wykorzystanie serwisów społecznościowych do umieszczania materiałów dodatkowych
- promowanie eventu z wykorzystaniem serwisów social media
- dystrybucja informacji prasowej online
- biuro prasowe na stronie WWW
 
WOMM online
- Rodzaje WOMM
- Etyka w WOMM
- Wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług
 
Akcje wirusowe
- Viral marketing
- wirusowe akcje zintegrowane
- ryzyko akcji wirusowych
 

Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach PR

Serwisy społecznościowe:
- Facebook (Profil osobowy, Grupa, Fanpage i ich możliwości)
- Serwisy geolokalizacyjne
   - Foursquare (miejsca, oferty specjalne)
   - SCVNGR (miejsca, oferty specjalne, zabawa)
   - Facebook Places i Deals
- GoldenLine
   - profil pracodawcy
   - brandowane forum
- Otwarte fora internetowe (forum sponsorowane, wątek ekspercki)
- Mikroblogi
   - Twitter
   - Blip
   - Flaker
- Case studies do każdego zagadnienia
 
Blogerzy i blogosfera w Polsce
   - społeczność blogerów w Polsce
   - zalety i wady współpracy z blogerami
   - możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług
 
Co to jest Tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji
   - zalety marketingu rekomendacji
   - jak szukać testerów
   - testy - zagrożenia
 
Crowdsourcing ? jak wykorzystać idée klientów do udoskonalenia oferowanych produktów i usług
 
Zorganizowanie, promowanie i obsługa wydarzenia z wykorzystaniem serwisów social media
 
Video - konferencje online, telewizje internetowej, uStream, Livestream, transmisje online.
 
Monitoring i analiza mediów społecznościowych
 

Monitoring marki w internecie
- NewsPoint UGC
- NewsPoint social media
- BrandoMetr
- Google Alerts

Kryzysy marki w social media i skuteczna z nimi walka

- Jak nie dopuścić do kryzysu
- Jak zwalczyć kryzys
- Jak reagować na sytuacje kryzysowe
- Case studies
 
Interesujące narzędzia social media do wykorzystania przez Public Relations
 
Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy
- Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomocą narzędzi social media
- Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny: Wyślij e-mail bądź mailowy: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
720 / sztuka
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU l_matuszewski
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Social media i e - PR jako narzędzia promocji - galeria
Social media i e - PR jako narzędzia promocji Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Programowanie w VBA dla Excela   Następna usługa: EKRAN LED BYTOM PIŁSUDSKIEGO TEL. 782 666 777