favore.pl
Efektywna sprzedaż  -  szkolenie ODK SIMP w Poznaniu

Efektywna sprzedaż - szkolenie ODK SIMP w Poznaniu nr 358696

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
870 / sztuka
Kontakt
Cecylia Kolanowska
ODK SIMP w Poznaniu
Wyślij e-mail
Wieniawskiego 5/9
61-712 Poznań

tel: 618538037618538037
fax: 618538037
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-16:00
OPIS USŁUGI
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań Tel./ fax Wyślij e-mail odksimp.pl, e-mail: Wyślij e-mail Techniki sprzedażowe- efektywna sprzedaż Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt „handlowanie”. Cele szkolenia: - zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem - zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu - rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami) - rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem Profil uczestnika: - pracownicy działu sprzedaży - pracownicy obsługi klienta - przedstawiciele handlowi Metody pracy: - ćwiczenia indywidualne i grupowe - symulacje sytuacji z klientem - mini wykłady - dyskusje Czas trwania: 16 godzin/2 dni Program zajęć: 1. Zapał do pracy - pobudzanie co wyzwala mój zapał do pracy? co mnie demotywuje? techniki ,,pobudzania’’ 2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili kanały komunikacji czy każdy słyszy to samo czyli typy klientów jak mówić do różnych klientów żeby nas słuchali określenie własnego potencjału w kontaktach z klientami 3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta analiza jawnych potrzeb klienta analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchał dzięki temu czyli język korzyści 4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta mity i fakty o zastrzeżeniach zastrzeżenie czy powód jak reagować na zastrzeżenie 5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/ emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/ trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzić wybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprzedazowe/techniki-sprzedaowe.html

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
870 / sztuka
Kontakt
Cecylia Kolanowska
ODK SIMP w Poznaniu
Wyślij e-mail
Wieniawskiego 5/9
61-712 Poznań

tel: 618538037618538037
fax: 618538037
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU odksimp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Efektywna sprzedaż - szkolenie ODK SIMP w Poznaniu - galeria
Efektywna sprzedaż - szkolenie ODK SIMP w Poznaniu Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Negocjacje biznesowe - szkolenie ODK SIMP w Poznaniu   Następna usługa: Kreatywność w biznesie - szkolenie ODK SIMP