Kurs 3ds Max od podstaw, dla osób rozpoczynających naukę programu.
1. Omówienie interfejsu programu
- konfiguracja okien
- konfigurowanie jednostek metrycznych
- Podstawowe narzędzia transformacji: przesuwanie, obroty i skalowanie, narzędzie szyk
- Tworzenie obiektów podstawowych, właściwości obiektów: wysokość, szerokość, głębokość, siatki
- Opcje slice on i hemisphere
2. Operacje boolowskie: suma, część wspólna i różnica obiektów (Bool i Pro)
- Modyfikacje obiektów
- modyfikatory twist
- bend
- FFD
- noise
- wave
- melt
- mesh smooth
- mirror
- symetry
- push
- skew
- ripple
- squezze
- turbo smooth
- taper
- Stos modyfikacji
3. Obiekty typu shape
- Tworzenie tekstu
- Tworzenie brył obrotowych za pomocą modyfikatora lathe
- Edycja shapów. Operacje na wierzchołkach, segmentach i obiektach
- Modyfikator Extrude i Bevel
- Obiekty typu shape
- Narzędzie Loft i Terrain
- Animacja obiektu po ścieżce zbudowanej ze splaina
4. Edycja siatek
- Modyfikator Mesh Edit
- Operacje na wierzchołkach faceach poligonach
- Modyfikacja siatki
5. Tekstury
- Omówienie edytora materiałów
- Właściwości tekstur
- Rodzaje map i ich właściwości
- Rodzaje tekstur i ich tworzenie
- Nakładanie tekstur na obiekty
- Tekstury ProMaterial
- Modyfikator UWV Map
6. Oświetlenie sceny przy pomocy świateł standardowych
7. Ustawienie kamer w scenie
8. Konfiguracja renderera ScanLine.
- Rendering sceny