Wykonywane przez szkoleniowców i kadrę zarządzającą z 10-cio letnim doświadczeniem w branży medycyny estetycznej. Szkolenie obejmuje pełne praktyczne szkolenie (włącznie z odgrywaniem przykładowych sytuacji) personelu z zakresu obsługi klienta, obsługi klientów z zagranicy w jęz. angielskim, umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem, marketingu, reklamy usług, polityki cenowej, procedur i zarządzania gabinetem, opracowania i koordynacji zabiegów, higieny zabiegów i urządzeń, obsługi urządzeń, m.in. mikrodermabrazji, IPL, ultradźwięki, kawitacja, masaże, kamienie, kosmetyki, hydroterapia, elektroporacja, mikroprądy, jonoforeza, etc. W trakcie i na koniec szkolenia testy i egzamin końcowy oraz dyplom ukończenia kursu. Czas 2 dni lub 3 dni z zabiegową obsługą urządzeń. Miejsce szkolenia w ośrodku klienta. Koszt 1500 zł dwudniowe lub 2500 zł trzydniowe wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w hotelu klienta. W przypadku day spa, zwrot ewentualnych kosztów zakwaterowania. Doświadczenie w hotelach 3, 4 i 5-cio gwiazdkowych. Możliwe powtórki szkoleń na życzenie klienta w celu odświeżenia wiedzy. Możliwość podpisania umowy menażerskiej ze stałym, cyklicznym nadzorem nad działaniem ośrodka. Referencje na życzenie.