favore.pl
Szkolenie, warsztaty, akademia, lider, sprzedaż

Szkolenie, warsztaty, akademia, lider, sprzedaż nr 377462

Lokalizacja: Wrocław (woj. dolnośląskie)Więcej: sala szkoleniowa w jednym z hoteli wrocławskich, w centrum miasta

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 270 / sztuka
Kontakt
Katarzyna Książkiewicz
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem
Wyślij e-mail
Wrocław
tel: 607608666607608666
skype: katarzynaksiazkiewicz
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-15:00
sb: 09:00-15:00
nd: 09:00-15:00
Uruchomienie Akademii Liderów Sprzedaży zakończonej egzaminem i certyfikatem
rozwiń
OPIS USŁUGI

Akademia Liderów Sprzedaży

Czas trwania szkolenia dla Liderów Sprzedaży w ramach Akademii, to pełne 7 dni po 6 godz. intensywnych zajęć.

Cena szkolenia obejmuje:

  • drukowane materiały szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • filmy ćwiczeniowe z warsztatów, nakręcone podczas sesji szkoleniowej i przesłane drogą elektroniczną
  • dyplom ukończenia zajęć w Akademii

Program:

  1. Jak skutecznie uwodzić klienta
  • Różnice występujące podczas sprzedaży przez telefon i sprzedaży bezpośredniej
  • Wady i zalety sprzedaży przez telefon i sprzedaży bezpośredniej - czy takie istnieją, czy są tylko naszym ograniczeniem?
  • Trudności występujące podczas telefonicznej sprzedaży usług i produktów
  • Zalety sprzedaży przez telefon
  1. Emocje towarzyszące w sprzedaży. Jak nimi kierować i jak budować nastrój rozmowy, by odnieść sukces?
  • Obiecuj mniej, dawaj więcej
  • 6 kluczy do umysłu Twojego Klienta
  1. Rozpoznawanie potrzeb Klienta
  • Sondowanie (pytania otwarte, zamknięte, parafraza)
  • Aktywne słuchanie
  • Interpretacja otrzymanych informacji
  1. Przekształcanie cech na korzyści
  • Jak operować językiem korzyści klienta?
  • Jak uruchomić własną pomysłowość i intuicję przy tworzeniu właściwej argumentacji?
  • Jak i kiedy posługiwać się językiem strat
  1. Zasady kreacji w sprzedaży
  • Podstawowe techniki sprzedaży
  • Techniki sprzedaży w oparciu o techniki negocjacji i wywierania wpływu
  • Kreowanie postawy pro aktywnej sprzedawcy (Lider Sprzedaży źródłem inspiracji dla Klienta)
  • Up-selling i cross-selling w praktyce
  1. Rodzaje Klientów i strategie rozmowy z nimi
  • Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży
  • 3 podstawowe pytania, które zadaje sobie Twój Klient
  1. Obiekcje Klienta
  • Dlaczego boimy się obiekcji Klientów?
  • Interpretacja obiekcji
  • Poziomy pracy z obiekcjami
  • Opracowanie banku najczęściej pojawiających się zastrzeżeń ze strony Klientów i dopasowanie odpowiedniej argumentacji
  1. Znaczenie dowartościowania Klienta w sprzedaży
  • Dlaczego Klient chce mieć rację?
  • Dlaczego Klient chce, abyś go zauważyć?
  • Dlaczego Klient chce być najważniejszy?
  1. Podsumowanie
     
  2. Jak wygląda Twoja obsługa Klienta? - Natychmiastowy feedback
  • Przeprowadzenie coachingu zbiorowego za pomocą super-wizji.
  • Podczas trwania warsztatów będziemy nagrywać symulowane rozmowy oraz scenki, będziemy odsłuchiwać autentyczne, nagrane wcześniej rozmowy z Klientami, a następnie szczegółowo je omawiać, zgodne z etapami rozmowy i kolejnością ich stosowania, będziemy także wskazywać mocne i słabe strony preentowanego kontaktu sprzedażowego, nauczymy się wskazywać elementy do poprawy
  1. Sprzedaż z pasją i entuzjazmem przy wykorzystaniu nowoczesnych poznanych technik sprzedażowych
  • Przygotowanie własnych koncepcji sprzedaży w oparciu o zdobyte umiejętności
  • Bilans mocnych i słabych stron (odgrywanie ról przed kamerą)

 

Jeśli chcesz pozyskać więcej szczegółowych informacji czekam na pytania.

Skontaktuj się ze mną pisząc na adres e-mailowy: Wyślij e-mail

Pozdrawiam serdecznie Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem :)

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 270 / sztuka
Kontakt
Katarzyna Książkiewicz
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem
Wyślij e-mail
Wrocław
tel: 607608666607608666
skype: katarzynaksiazkiewicz
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-15:00
sb: 09:00-15:00
nd: 09:00-15:00
Uruchomienie Akademii Liderów Sprzedaży zakończonej egzaminem i certyfikatem
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU KasiK2_Ks
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenie, warsztaty, akademia, lider, sprzedaż - galeria
Szkolenie, warsztaty, akademia, lider, sprzedaż Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: TELEBIM RADOM MALCZEWSKIEGO TEL 782 666 777   Następna usługa: KOMPLEKSOWE SPRZATANIE ALEX