Szkolenie zamknięte
"Profesjonalna obsługa klienta w Help Desk"
Podnieś poziom zadowolenia Klientów w swojej Firmie :)
Proponowane szkolenie
kierowane jest do
Pracowników działu Help Desk odpowiedzialnych za telefoniczną obsługę wewnętrznych i zewnętrznych klientów Firmy.
Jego realizacja powinna zostać poprzedzona wyjątkowo szczegółową analizą sposobu działania Firmy.
Jest to gwarancją efektywności przeprowadzonego programu.
Program szkolenia:
- Problemy związane z obsługą klienta w Help Desk.
- Czym wyróżnia się pracownik Help Desk?
- Czego oczekuje klient dzwoniący do firmy i skąd się bierze jego zadowolenie?
- Znaczenie poziomu obsługi klienta przez pracowników Help Desk dla wizerunku przedsiębiorstwa.
- Proces obsługi klienta w Help Desk.
- Znaczenie komunikacji dla wzajemnego zrozumienia klienta i pracownika Help Desk.
- Etapy rozmowy z klientem.
- Rzeczowe prowadzenie rozmowy telefonicznej ukierunkowanej na rozwiązanie problemu.
- Jak mówić „po ludzku” o sprawach technicznych?
- Aktywne słuchanie – czy jest i jakie ma znaczenie.
- Umiejętność zadawania pytań.
- Typologia klientów i sposoby prowadzenia rozmów.
- Metody radzenia sobie z trudnymi klientami.
Ważne informację:
- Służymy bezpłatnym doradztwem także po szkoleniu.
- Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.
- Na Państwa życzenie możemy zająć się kompleksową organizacją szkolenia - rezerwacją sali, ewentualnych noclegów dla Uczestników, zamówieniem cateringu.
Sprawdź ile Firm zdecydowało się już na szkolenie swojej Kadry u nas.
W celu uzyskania informacji na temat wyceny szkolenia
zapraszamy do kontaktu :
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
lub pod numerem telefonu:
Wyślij e-mail
Zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniami również na naszej stronie internetowej:
Wyślij e-mail
Studio Szkoleń
ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.