GMC Professional jest międzynarodową agencją rozrywkową, z główną siedzibą w Warszawie, w Polsce. Firma działa na rynku nieprzerywalnie od 2006 roku.
Głównym celem grupy GMC jest dostarczenie kompleksowych usług w zakresie 'Music, Event and Entertainment Management', w połączeniu z kreatywnymi działaniami marketingowymi mającymi na celu przynoszenie ustalonych korzyści naszym klientom i partnerom.
Cechą wyróżniającą GMC spośród konkurencji jest możliwość zapewnienia szerokiej gamy usług z wykorzystaniem zasobów jednej organizacji. Do grupy GMC zaliczają się: 'GMC Event & Entertainment Management' (organizacja imprez, impresariat i zarządzanie wydarzeniami kulturalnymi), 'GMC Creative Marketing Communication' (przygotowywanie i zarządzanie kreatywnymi kampaniami marketingowymi), 'GMC Stage Technology and Design' (techniczna i projektowa obsługa imprez rozrywkowych i kulturalnych).
Dzięki rozbudowanej sieci kontaktów w krajach Unii Europejskiej, a w szczególności w Wielkiej Brytanii, Portugalii i Hiszpani, GMC jest w stanie realizować projekty o międzynarodowym zasięgu, utrzymując gwarancję najwyższej jakości i konkurencyjnej ceny.
Naszą ofertę kierujemy zarówno do kontrahentów korporacyjnych jak i klientów indywidualnych. Do każdego powierzonego zadania podchodzimy indywidualnie, dokładając równych starań przy przygotowywaniu małych bankietów okolicznościowych, jak przy organizacji festiwali z wielo tysięczną publicznością. Niezależnie od rangi relizowanego wydarzenia, czy wartości kontraktu - każdy projekt i klient jest dla nas równie ważny.
Wartości korporacyjne GMC to: odwaga w podejmowaniu trudnych i niestandardowych wyzwań; upór w dąrzeniu do celu, którym jest realizacja nawet najbardziej wymyślnych pomysłów naszych klientów; udowodnienie, że tam gdzie są szczere chęci, specjalistyczna wiedza i ciężka praca - tam nie ma rzeczy niemożliwych.