Temat szkolenia: ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY
Czas trwania: |
1 dzień *8h*45min |
Miejsce szkolenia: |
Rybnik |
Cena: |
500zł netto/os + 23% vat (przy większej ilości osób ceny będą ustalane indywidualnie) |
Cena obejmuje: |
udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch |
Adresaci szkolenia: sprzedawcy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, osoby zajmujące się sprzedażą produktów i usług, posiadające bezpośrednie kontakty z klientami Korzyści szkolenia
|
Szkolenie poprowadzi osoba posiadająca wysokie referencje, specjalizująca się w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu technik zaawansowanej sprzedaży. |
Metoda szkolenia: warsztaty , praktyka na podstawie wplecionej teorii |
Zakres tematyczny:
I. Pierwszy kontakt z klientem
1. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku- autoprezentacja sprzedawcy
2. Przywitanie z klientem
3. Umiejętność nawiązania kontaktu z klientem: kontakt wzrokowy, umiejętność słuchania, dopasowanie się
4. Przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe wymówki klienta
5. Zachowania werbalne i niewerbalne pomocne w kontaktach handlowych
II. Analiza potrzeb klienta:
1. Zbieranie informacji o potrzebach klienta przed i w trakcie rozmowy
2. Przygotowanie skutecznych pytań handlowych i umiejętność ich zadawania podczas rozmowy
3. Identyfikacja rzeczywistych potrzeb klienta- potrzeby firmowe i osobiste
4. Typy klientów i sposoby ich obsługi
III. Prezentacja oferty handlowej i przekonywanie klienta
1. Dostosowanie oferty handlowej do potrzeb odbiorców
2. Techniki skutecznej prezentacji handlowej
3. Kolejność prezentowania poszczególnych elementów oferty handlowej
4. Krótkie przedstawienie firmy i jej produktów/usług
5. Skuteczne wyrażenia stosowane w argumentacji handlowej
6. Skuteczne przedstawianie cen
7. Obiekcje dotyczące oferty i ceny zgłaszane przez klienta i sposoby radzenia sobie z nimi przez handlowca
IV Finał rozmowy handlowej- zamknięcie sprzedaży:
1. Sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie
2. Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży
3. Techniki sprzedaży przyspieszające decyzję zakupu
4. Techniki postępowania sprzedawców po dokonaniu sprzedaży
5. Postępowanie handlowca w sytuacji niepowodzenia sprzedaży
6. Działania posprzedażowe- budowa długotrwałych relacji z klientami
Zakres tematyczny szkolenia jest naszą propozycją. Dokładny program szkolenia, przygotujemy po wnikliwym zbadaniu Państwa potrzeb.