Sprzedaż i negocjacje w praktyce oraz profesjonalna obsługa klienta
Termin i miejsce: 05.07.2012, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach, techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem niniejszego szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze
i budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientem. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.
1. Standardy profesjonalnej obsługi Klienta
2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna
3. Budowanie relacji z Klientem
4. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu
5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji