favore.pl
Brak zdjęcia

Sprzedaż i negocjacje oraz obsługa klienta nr 402414

Lokalizacja: Gdynia (woj. pomorskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Użytkownik
Konsultant_Personia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Marta Woźny-Tomczak
Personia Doradztwo
Wyślij e-mail
ul. Lipowa 16B/6
81-572 Gdynia

tel: 796 377 211796 377 211
tel: 530 690 700530 690 700
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
Szkolenie odbywa się 05.07.2012
OPIS USŁUGI

Sprzedaż i negocjacje w praktyce oraz profesjonalna obsługa klienta

Termin i miejsce: 05.07.2012, Gdynia

Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00

Cena:  250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach, techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem niniejszego szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze
i budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientem. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

1.  Standardy profesjonalnej obsługi Klienta

  • Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
  • Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,
  • Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,
  • Profesjonalne zachowanie w trudnych sytuacjach: przyjmowania skarg i reklamacji,
  • Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.

2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna

  • Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej
  • Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt)
  • Etykieta korespondencji mailowej,

3. Budowanie relacji z Klientem

  • Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,
  • Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem,

4. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu

  • Siedem zasad wywierania wpływu,
  • Zwroty pro i anty sprzedażowe
  • Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy- Zalety- Korzyści)

5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji

  • Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Użytkownik
Konsultant_Personia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Marta Woźny-Tomczak
Personia Doradztwo
Wyślij e-mail
ul. Lipowa 16B/6
81-572 Gdynia

tel: 796 377 211796 377 211
tel: 530 690 700530 690 700
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
Szkolenie odbywa się 05.07.2012
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Konsultant_Personia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Sprzedaż i negocjacje oraz obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Remonty FULL SERVICE!!   Następna usługa: SAMOCHODY WESELNE WIEUŃ, WIERUSZÓW, PAJĘCZNO, DN