Marcin Mokrzycki IMPERIUM CYFROWE Wyślij e-mail ul. Bydgoska 45a 64-920Piła WLKP tel: 733-011-262733-011-262 czas kontaktu elastyczny Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:10:00-21:30
sb:10:00-22:00
nd:10:00-20:00
terminy grupowe i indywidualne
rozwiń
OPIS USŁUGI
serwis tv cyfrowych dla wszystkich odbiorców sygnału cyfrowego
modernizacja sieci,wymiana dekoderów i anten.monaż i obsługa posprzedażowa polskich użytkowników za granicami Polski .procedury wypowiadania umów abonamentowych.tworzenie pism proceduralnych.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Marcin Mokrzycki IMPERIUM CYFROWE Wyślij e-mail ul. Bydgoska 45a 64-920Piła WLKP tel: 733-011-262733-011-262 czas kontaktu elastyczny Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
rozwiń
Bardzo sympatyczni ludzie!!
Nie mam żednych zastrzeżeń do ich pracy wszystko zostało zrobione zgodnie z umową!!!!
POLECAM!!!!!1
Wystawiona 03-09-2014 15:17
przez użytkownik (86.63.85.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Ta firma to jakiś żart. Zawiązują umowy, których warunki okazują się inne niż na papierze. Ich serwis 24h to kolejna porażka, gdyż w praktyce czas realizacji to 3-4 dni. Na infolinii w Pile niczego nie idzie się dowiedzieć prócz numeru do kierownika, który przez telefon kłamie, obiecuje, że wszystko będzie dobrze i że przyjedzie jutro osobiście co oczywiście nie ma miejsca.
Po 2 tygodniach od instalacji przez WYKWALIFIKOWANEGO TECHNIKA, multi room ma problemy z działaniem i trzeba restartować modem praktycznie codziennie, pierwszy miesiąc miał być za darmo a przyszło do opłaty 82zł gdzie kwota abonamentu miała być 79, w dekoderze mimo najwyższego pakietu i dekodera nie ma VOD mimo kilku telefonów i zapewnień, że "do jutra się wczyta" mija drugi tydzień i dalej nic. Dobrze, ze jest 10 dni na wypowiedzenie umowy bo 36 miesięcy z takim wsparciem to byłby obłęd.
Omijać i nie liczyć na promocję czy pomoc bo to zwykli krętacze i oszuści. Pan Marcin, właściciel powinien zająć się sprzedażą marchewek skoro nie umie ogarnąć swoich pracowników a SAM kłamie w żywe oczy i przez telefon.
NIE POLECAM.
Wystawiona 14-06-2014 23:52
przez Michał (188.47.149.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Bardzo sympatyczni ludzie!!
Nie mam żednych zastrzeżeń do ich pracy wszystko zostało zrobione zgodnie z umową!!!!
POLECAM!!!!!1
Wystawiona 03-09-2014 15:17
przez użytkownik (86.63.85.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Ta firma to jakiś żart. Zawiązują umowy, których warunki okazują się inne niż na papierze. Ich serwis 24h to kolejna porażka, gdyż w praktyce czas realizacji to 3-4 dni. Na infolinii w Pile niczego nie idzie się dowiedzieć prócz numeru do kierownika, który przez telefon kłamie, obiecuje, że wszystko będzie dobrze i że przyjedzie jutro osobiście co oczywiście nie ma miejsca.
Po 2 tygodniach od instalacji przez WYKWALIFIKOWANEGO TECHNIKA, multi room ma problemy z działaniem i trzeba restartować modem praktycznie codziennie, pierwszy miesiąc miał być za darmo a przyszło do opłaty 82zł gdzie kwota abonamentu miała być 79, w dekoderze mimo najwyższego pakietu i dekodera nie ma VOD mimo kilku telefonów i zapewnień, że "do jutra się wczyta" mija drugi tydzień i dalej nic. Dobrze, ze jest 10 dni na wypowiedzenie umowy bo 36 miesięcy z takim wsparciem to byłby obłęd.
Omijać i nie liczyć na promocję czy pomoc bo to zwykli krętacze i oszuści. Pan Marcin, właściciel powinien zająć się sprzedażą marchewek skoro nie umie ogarnąć swoich pracowników a SAM kłamie w żywe oczy i przez telefon.
NIE POLECAM.
Wystawiona 14-06-2014 23:52
przez Michał (188.47.149.*)
Zgłoś nadużycie