Jesteśmy uważnymi obserwatorami, dlatego nasze szkolenia projektujemy w taki sposób, aby zawrzeć w nich pozycje tematyczne najbardziej Państwa nurtujące i problematyczne.
Naszą misją jest wspieranie rozwoju i zwiększanie zysków firm poprzez wspólne wyznaczanie celów oraz wiedzy i umiejętności potrzebnych do ich osiągnięcia.
Nasze szkolenia kierujemy do kadry menedżerskiej każdego działu i szczebla zarządzania, kształcimy konkretne umiejętności interpersonalne niezbędne do prawidłowego zarządzania firmą, własną pracą oraz personelem. Zwiększanie kompetencji pracowników jest jednym z podstawowych warunków rozwoju firmy, dlatego szkolimy działy kadr, finansów, księgowości, logistyki, obsługi klienta, marketingu, specjalistów działów handlowych i public relations. W naszej ofercie zawarliśmy również szkolenia mające przystosować polskie przedsiębiorstwo do zmian prawnych, jakie nastąpiły w wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom rozpoczęliśmy również działalność z zakresu doradztwa logistycznego oraz oceny kandydatów na stanowiska kierownicze z punktu widzenia znajomości zasad logistyki oraz zarządzania projektami.
Kładziemy duży nacisk na komfortowe warunki uczestnictwa w szkoleniu. Dbamy, by grupa szkoleniowa była niewielka, co umożliwia interaktywny udział oraz większą efektywność zajęć. Organizujemy zarówno szkolenia otwarte, jak i zamknięte, na zlecenie, których program zawsze układany jest przy udziale przedstawicieli strony zamawiającej i dostosowane są do wymagań i specyficznych warunków funkcjonowania firmy. Nasi wykładowcy to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem trenerskim, którzy służą pomocą i doradztwem w wąskich dziedzinach. Wszystkie programy naszych trenerów mają charakter autorski i mogą być konstruowane po wcześniejszej analizie potrzeb naszego Klienta.
Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony internetowej i zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń.
1. Termin: 18-04-2007 i 19-04-2007 , 2 dni
2. Liczba godzin dydaktycznych: 14
3. Prowadzący:
specjalistka w dziedzinie strategii międzynarodowych, eksportu i marketingu. Doradca małych i średnich firm w Polsce i we Francji w zakresie prawnym, handlowym i marketingowym. Wykładowca w prestiżowej francuskiej Wyższej Szkole Handlowej w Lyonie. W latach 1999-2001 konsultantka Izby Przemysłowo-Handlowej w Lyonie i prezes „Razem Polska” – firmy oferującej pomoc francuskim MŚP w zakresie zarządzania firmą i personelem, zarządzania finansami firmy, prowadzenia akcji marketingowej i promocji, poszukiwania nowych klientów, poszukiwania i weryfikacji partnerów dla firm MSP przy ich wchodzeniu na rynki wschodnie. Ponad wszystko liczy się dla niej rodzina, pływanie, słońce i dobra kuchnia.
4. Program szkolenia:
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest we współczesnym biznesie sprawą kluczową. Osoby wybitnie komunikatywne mają zdecydowaną przewagę nad innymi: szybko stają się osobami wpływowymi i pną się po szczeblach kariery. Na szkoleniu zrozumiecie Państwo jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów. Zaprezentowany temat przeżywa obecnie szczyty popularności w Stanach Zjednoczonych.
1. Rozmowa – serce komunikacji
• Cztery powody dla których rozmowy się nie udają
• Siedem sposobów na podniesienie jakości rozmowy
2. Istota komunikacji pozawerbalnej „Informacja przecieka przez ciało”
• Ćwiczenia
3. Używaj materiałów wizualnych = pokaż swoją koncepcję
• Ćwiczenia
• Mindmaps = mapa mentalna = narzędzie myślenia pierwszego stopnia
4. Sztuka dowiadywania się w sześciu etapach
• Ćwiczenia
5. Umiejętność perswazji
• Jak podnieść jakość swojej perswazji
• Proces sztuki perswazji
6. Rozmowy służbowe - 4 typy rozmów służbowych
• Rozmowa oceniająca
• Rozmowa zlecająca
• Rozmowa doszkalająca
• Rozmowa doradcza
7. Czego boimy się najbardziej = Prezentacja
8. Wyraź to na piśmie
• Najpopularniejsza metoda porozumiewanie się
9. Jak wykorzystać umiejętność komunikowania w skutecznej negocjacji handlowej
1. Termin: 19-04-2007 i 20-04-2007
Pozostałe moduły: 16 i 17 maja oraz 21 i 22 czerwca 2007
2. Liczba godzin dydaktycznych: 42
3. Prowadzący:
Psycholog, uznany i ceniony trener biznesu PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia, były trener min.: światowej firmy szkoleniowej dla grupy Fiata – ISVOR – Fiat Torino, również psychoterapeuta, nauczyciel dyplomowany, ekspert MENiS z 28.04.2003 nr w rej. MENiS/8000/Eks, członek Komisji Rewizyjnej Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, specjalista z zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnią praktykę w wdrażaniu wielu edycji długoterminowych szkoleń przystosowując je do aktualnych warunków panujących w danej firmie m.in.: Comau Poland Sp. z o.o., Avio Polska, Temid, Alumast, Polskie Centrum Produktywności Sp. z o.o. itd. Specjalizuje się w zakresie komunikacji, negocjacji technik sprzedaży, zajęć integracyjnych, produktywności personelu, budowania systemu pozafinansowego motywowania pracowników. Prowadzi również szkolenia outdoorowe (zajęcia typu „mimikry”).
4. Cel szkolenia:
Skuteczny trening dla menedżerów, kierowników, mistrzów, liderów kierujących zespołami zadaniowymi szczególnie w działach technicznych odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonywanych prac, pragnących doskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania zespołami podległych im pracowników.
Podczas warsztatów osoby zarządzające poznają nowoczesne metody kierowania i wspierania pracowników zgodnych z zasadami "human relations", nakierowanych na optymalną motywację pracowników oraz wykorzystaniem ich potencjału.
Dzięki doskonaleniu kompetencji menedżerskich oraz przywódczych uczestnicy dowiedzą się: jak skutecznie inspirować, motywować siebie i innych, jak rozwiązywać podstawowe problemy związane: z komunikacją w grupie, konfliktami, delegowaniem uprawnień i podejmowaniem decyzji, aby osiągnąć jak najlepsze efekty w pracy zgodne z wartościami i polityką firmy.
5. Ramowy program szkolenia:
" Jako przywódca osiągniesz doskonałość, wtedy gdy ludzie będą wszędzie podążać za tobą, choćby tylko z ciekawości" Colin Powell
Skuteczny Lider to osoba, która scala zespół, wspiera wspólne działanie, motywuje, inspiruje oraz nadaje bieg wszelkim przedsięwzięcią.
I moduł - KOMUNIKACJA W ZESPOLE I ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
I. KOMUNIKACJA W ZESPOLE
1. Model efektywnej komunikacji międzyludzkiej, bariery w komunikacji
2. Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej
3. Pozytywne nastawienie i inteligencja emocjonalna
4. Płaszczyzny komunikacji interpersonalnej
5. Techniki aktywnego słuchania
6. Umiejętność kierowania rozmową i formułowania pytań
7. Rozmowa z pracownikiem, współpracownikiem, przełożonym i klientem – sztuka przekonywania
8. „Czytanie” mowy ciała rozmówcy – pierwsze wrażenie, sygnały pozytywne i negatywne
9. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego
10. Trening umiejętności odmawiania, odwaga i pewność siebie
11. Umiejętność przekazywania oraz przyjmowania konstruktywnej krytyki
12. Efektywna komunikacja w pracy zespołu
13. Specyfika komunikacji telefonicznej
II. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
1. Przyczyny konfliktów
2. Analiza konfliktu
3. Techniki rozwiązywania konfliktu
II moduł - BUDOWANIE I EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁÓW ZADANIOWYCH
1. Cechy zespołu zadaniowego
2. Zasady budowania zespołu zadaniowego
3. Komunikacja jako narzędzie pracy zespołowej
4. Style kierowania zespołem
5. Motywowania ludzi do skutecznej pracy zespołowej
6. Przygotowanie zebrania
7. Sporządzenie siatki planowania zebrania
8. Praktyczne zastosowanie Problem Solving – ustrukturyzowanych metod pracy grupowej
III moduł - MOTYWOWANIE I DYSCYPLINIOWANIE PRACOWNIKÓW
1. Motywacja – klucz do osiągania sukcesów
2. Komunikacja w zespole
3. Jak zapobiegać spadkowi motywacji
4. Kierowanie zespołem pracowników – metody wywierania wpływu
5. Dyscyplinowanie pracowników
Zamów szczegółowy program szkolenia
1. Termin: 14-06-2007 i 15-06-2007 , 2 dni
2. Liczba godzin dydaktycznych: 14
3. Prowadzący:
Specjalistka w dziedzinie strategii międzynarodowych, eksportu i marketingu. Doradca małych i średnich firm w Polsce i we Francji w zakresie prawnym, handlowym i marketingowym. Wykładowca w prestiżowej francuskiej Wyższej Szkole Handlowej w Lyonie. W latach 1999-2001 konsultantka Izby Przemysłowo-Handlowej w Lyonie i prezes „Razem Polska” – firmy oferującej pomoc francuskim MŚP w zakresie zarządzania firmą i personelem, zarządzania finansami firmy, prowadzenia akcji marketingowej i promocji, poszukiwania nowych klientów, poszukiwania i weryfikacji partnerów dla firm MSP przy ich wchodzeniu na rynki wschodnie. Ponad wszystko liczy się dla niej rodzina, pływanie, słońce i dobra kuchnia.
4. Ramowy program szkolenia:
1 . Wprowadzenie - komunikacja w procesie negocjacji
2. Różne aspekty negocjacji
3. Techniki, metody, strategie, taktyki negocjacyjne
4. Klimat
5. Zdefiniowanie punktów negocjacyjnych
6. Ankieta na temat przygotowania negocjacji
7. Droga do konstruktywnej negocjacji - przebieg negocjacji
8. Zasady racjonalnej negocjacji wg Fisher`a i Ury
9. Umiejętność rozsądnego ustępowania
10. Taktyki negocjacyjne
11. Style zachowań
12. Zasady negocjacji handlowej
13. Negocjacje w kontekście wielokulturowym
14. Ćwiczenia i gry symulacyjne
Zamów szczegółowy program szkolenia
|
|
|
1. Termin: na zlecenie
2. Liczba godzin dydaktycznych: 8
3. Prowadzący:
Doświadczony psycholog w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Bieruniu, gdzie prowadziła szkolenia min. z zakresu motywowania, oceniania i radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi.
Od 1998 r. biegły sądowy psycholog Sądu Okręgowego w Katowicach. Wykładowca psychologii społecznej w rocznym Studium Reklamy i Promocji w Katowicach, prowadzi także szkolenia dla firm z zakresu komunikacji, asertywności, psychologicznych umiejętności w zarządzaniu, w obsłudze klienta, sprzedaży.
Ceniony konsultant i szkoleniowiec. Zajmowała się procesem selekcji, rekrutacji i szkolenia w międzynarodowej firmie
4. Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do asertywności, prawa asertywności.
2. Warunki dobrego porozumiewania się – aspekt werbalny( skuteczna rozmowa, błędy percepcyjne, bariery w porozumiewaniu się) i pozawerbalny (o czym mówią twoje gesty, postawa, mimika).
3. Poznaj swoje kompetencje komunikacyjne- test na styl komunikacji, mapa asertwności, poziom stresu.
4. Oswojenie agresji swojej i u innych- asertywne wyrażanie emocji.
5. Jak przyjąć i wyrazić krytykę – słuszną i tę manipulacyjną.
6. Dopasowanie do klienta –poziom werbalny, emocjonalny, zadaniowy w pracy.
7. Asertywna odmowa- a jednak można powiedzieć „nie”.
8. Trudny klient- dlaczego?- jak współpracować z takim klientem.
9. Elementy antystresu.
10. Elementy zarządzania czasem- test „jak dbasz o swój czas”.
|
|
|
1. Termin: na zlecenie
2. Liczba godzin dydaktycznych: 16
3. Prowadzący:
4. Program szkolenia:
Cel szkolenia :
· uświadomienie roli asertywności w pracy menedżera i funkcjonowaniu przedsiebiorstwa
· budowanie asertywnej postawy
· trening zachowań asertywnych
Uczestnicy szkolenia:
· zdiagnozują swoje kompetencje w obszarze asertywności
· dowiedzą się jak wykorzystać zachowania asertywne w pracy zawodowej
· nauczą się odmawiać, reagować na krytykę, bronić przed atakiem werbalny
· nauczą się asertywnie wyrażać oczekiwania, krytykować i udzielać pochwał
PROGRAM
1. Wprowadzenie do problematyki asertywności
· czym jest asertywność – pojecie i znaczenie zachowań asertywnych
· mapa asertywności – diagnoza preferowanych zachowań
· jakie są nasze prawa czyli jak dbać o swoje prawa w sytuacjach społecznych
· dlaczego asertywność jest potrzebna w przedsiębiorstwie?
· (asertywna firma, asertywny pracownik, asertwny menedżer)
· czy asertywnośc jest „jest dobra na wszystko” ?
2. Jak rozpoznawać zachowania agresywne, uległe, asertywne – ich werbalne i niewerbalne sygnały
3. Sposoby asertywnego wyrażania własnych opinii i przekonań
4. Jak mówić „nie” czyli sztuka odmawiania
5. Jak krytykować i jak reagować na krytykę
|
|
|