favore.pl
Komputerowe SOS

Komputerowe SOS nr 441904

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
10 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 22 1192 81522 1192 815
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 18:00-21:00
nd: 15:00-18:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Komputerowe SOS

Jeżeli macie Państwo problem z komputerem możemy spróbować problem rozwiązać zdalnie.
Sama diagnostyka jest bezpłatna.
Aby można było zlokalizować problem wymagane jest połączenie z komputerem klienta.

Sposób postępowania:

1. Jeżeli komputer można włączyć i działa połączenie z Internetem proszę wejść na stronę:
http://www.teamviewer.com/pl/index.aspx

i pobrać/ zainstalować program TeamViewer.

2. Kiedy go Państwo uruchomicie (program TV) proszę o telefon pod numer: Wyślij e-mail

zostaniecie Państwo poproszeni o:

Twój ID (9 cyfr)
Hasło   (4 cyfry)

i wtedy nastąpi zdalne połączenie dzięki, któremu będzie mozna dokonać
diagnozy problemu.


Przed uruchomieniem programu i przed wykonaniem telefonu proszę o przygotowanie odpowiedzi na następujące pytania:

I. W czym jest problem?
->Proszę o krótki opis:
np.:
- Nie działa mi drukarka,
- Nie mogę uruchomić przeglądarki,
- Nie działa mi internet,
- Mój system operacyjny działa bardzo wolno,
itp.

II. (przechodzimy do punktu 2) Proszę o uruchomienie programu TV i telefon pod powyższy nr celem podania nr ID i Hasła
III. Kolejne kroki zostaną podjęte po sprawdzeniu czy usterkę można usunąć zdalnie.
IV. Diagnostyka jest bezpłatna
V. Opłata za usługę następuje po naprawieniu usterki
VI. Ceny rozpoczynają się od 10 zł w zależności od problemu
VII. Wszystkie operacje w systemie są jawne. Widzicie Państwo co aktualnie dzieje się na Waszym ekranie. W dowolnym momencie połączenie można zerwać poprzez wyłącznie programu TeamViwer.
VIII. Być może będzie potrzeba asysty, np. podłączenia kabla, restart komputera, podanie szczegółowej informacji o usterce, umówienie się na kolejną sesję, itp.

Dyżury generalnie odbywają się w 2 dni w tygodniu:
niedziela 15.00-18.00 (GMT+1)
poniedziałek 18.00-21.00 (GMT+1)

Czasem dyżur może być odwołany

Kontakt telefoniczny w późnych godzianach wieczornych
Można też wysłać zapytanie via: e-mail odpowiedź od 3 - 5 dni

Warto skorzystać....



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Cena
10 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: 22 1192 81522 1192 815
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 18:00-21:00
nd: 15:00-18:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mail_iguanasoftware
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Komputerowe SOS - galeria
Komputerowe SOS Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Remonty wykonczenia montaz   Następna usługa: Usługi transportowe na terenie Europy oraz przewozy krajowe