Komputerowe SOS
Jeżeli macie Państwo problem z komputerem możemy spróbować problem rozwiązać zdalnie.
Sama diagnostyka jest bezpłatna.
Aby można było zlokalizować problem wymagane jest połączenie z komputerem klienta.
Sposób postępowania:
1. Jeżeli komputer można włączyć i działa połączenie z Internetem proszę wejść na stronę:
http://www.teamviewer.com/pl/index.aspx
i pobrać/ zainstalować program TeamViewer.
2. Kiedy go Państwo uruchomicie (program TV) proszę o telefon pod numer: Wyślij e-mail
zostaniecie Państwo poproszeni o:
Twój ID (9 cyfr)
Hasło (4 cyfry)
i wtedy nastąpi zdalne połączenie dzięki, któremu będzie mozna dokonać
diagnozy problemu.
Przed uruchomieniem programu i przed wykonaniem telefonu proszę o przygotowanie odpowiedzi na następujące pytania:
I. W czym jest problem?
->Proszę o krótki opis:
np.:
- Nie działa mi drukarka,
- Nie mogę uruchomić przeglądarki,
- Nie działa mi internet,
- Mój system operacyjny działa bardzo wolno,
itp.
II. (przechodzimy do punktu 2) Proszę o uruchomienie programu TV i telefon pod powyższy nr celem podania nr ID i Hasła
III. Kolejne kroki zostaną podjęte po sprawdzeniu czy usterkę można usunąć zdalnie.
IV. Diagnostyka jest bezpłatna
V. Opłata za usługę następuje po naprawieniu usterki
VI. Ceny rozpoczynają się od 10 zł w zależności od problemu
VII. Wszystkie operacje w systemie są jawne. Widzicie Państwo co aktualnie dzieje się na Waszym ekranie. W dowolnym momencie połączenie można zerwać poprzez wyłącznie programu TeamViwer.
VIII. Być może będzie potrzeba asysty, np. podłączenia kabla, restart komputera, podanie szczegółowej informacji o usterce, umówienie się na kolejną sesję, itp.
Dyżury generalnie odbywają się w 2 dni w tygodniu:
niedziela 15.00-18.00 (GMT+1)
poniedziałek 18.00-21.00 (GMT+1)
Czasem dyżur może być odwołany
Kontakt telefoniczny w późnych godzianach wieczornych
Można też wysłać zapytanie via: e-mail odpowiedź od 3 - 5 dni
Warto skorzystać....