favore.pl
Księgowość, płace, kadry, biuro rachunkowe, administracja, kontroling

Księgowość, płace, kadry, biuro rachunkowe, administracja, kontroling nr 444946

Lokalizacja: Warszawa, Pruszków, Piastów, Godzisk Mazowiecki (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
everfinance ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Everfinance
Wyślij e-mail
Al.Jerozolimskie 146C
02-305 Warszawa

tel: 508486610508486610
tel: 22 882 25 1622 882 25 16
fax: 22 468 03 09
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
OPIS USŁUGI

 

Everfinance stawia obsługę szeroko pojętego back office’u w centrum swojej uwagi, dzięki czemu nasi Klienci mogą skoncentrować się wyłącznie na swoim właściwym biznesie. Wiemy, że w ocenie właścicieli i osób zarządzających firmami czas, pieniądze i energia przeznaczone na obsługę finansowo – administracyjną są postrzegane jako stracone. My potrafimy zmienić to postrzeganie. Mamy biznesowe podejście do księgowości Klientów. Doskonale znając obowiązujące przepisy prawa potrafimy znaleźć bezpieczne i korzystne rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu rentowności. Wiemy, jak w sposób syntetyczny i przejrzysty prezentować dane finansowe, tak by mogły być podstawą efektywnego podejmowania decyzji.

 

Zakres naszej działalności obejmuje usługi księgowe, usługi kadrowo-płacowe, usługi BHP, usługi controllingu i rachunkowości zarządczej, usługi administracyjne i zarządzania flota samochodową.

 

USŁUGI KSIĘGOWE

Grono naszych wyspecjalizowanych i doświadczonych księgowych zapewnia rzetelność oraz prawidłową interpretację najbardziej skomplikowanych przypadków podatkowych. Posiadamy Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nr 27393/2008.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponujemy:

 

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont (pełna księgowość)

  • opracowywanie zakładowych planów kont,

  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,

  • prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,

  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,

  • sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług,

  • sporządzanie bilansu rocznego, w tym: bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa,

  • prowadzenie spraw kadrowo – płacowych /umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło/Kompleksową obsługę zatrudnienia zgodnie z wymogami prawa pracy oraz aktualnymi przepisami ZUS,

  • zakładanie i bieżące prowadzenie akt osobowych,

  • rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników,

  • nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy bez naruszania prawa pracy,

  • naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,

  • rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,

  • sporządzanie deklaracji podatkowych dla Urzędów Skarbowych i podatników,

  • doradztwo z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy,

  • sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych rozliczeń podatkowych,

  • sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów,

  • prowadzenie wszelkich rozliczeń z ZUS,

  • sporządzanie wniosków kredytowych, analiz finansowych,

  • pomoc przy zakładaniu podmiotów gospodarczych,

  • reprezentowanie przed urzędami skarbowymi,

  • doradztwo podatkowe i prawne w zakresie naszych uprawnień i kompetencji,

  • doradztwo księgowe i prawo gospodarcze,

  • budżety, biznesplany, rachunkowość zarządcza,

  • doradztwo i świadczenie usług w zakresie organizacji nowych spółek handlowych,

  • pozyskiwanie kredytów bankowych,

  • przygotowywanie wszelkiej dokumentacji do leasingu,

  • kontakty z urzędami państwowymi

     

    CONTROLLING i RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA

    Dla firm z sektora średnich i dużych oferujemy zaawansowane doradztwo
    z zakresu planowania operacyjnego, budżetowania okresowego i rocznego. Pomagamy w optymalizacji kosztowej polegającej nie na łatwych cięciach, ale na szukaniu oszczędności w otoczeniu klienta bez uszczerbku na jakości.

    Budujemy modele kontrolingowe ściśle dopasowane do potrzeb klienta. Umożliwiają one śledzenie kluczowych wskaźników (nie tylko finansowych) niezbędnych do podejmowania decyzji zarządczych. Dzięki własnym zasobom informatycznym jesteśmy w stanie dopasować narzędzia kontrolingowe do istniejącej infrastruktury IT klienta.

    Doskonale znając obowiązujące przepisy prawa potrafimy znaleźć bezpieczne i korzystne rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu rentowności. Wiemy, jak w sposób syntetyczny i przejrzysty prezentować dane finansowe, tak by mogły być podstawą efektywnego podejmowania decyzji.
     

    USŁUGI KADROWO-PŁACOWE

    W ramach obsługi kadrowo-płacowej proponujemy kompleksową usługę prowadzenia akt pracowniczych w pełnym cyklu zatrudnienia. Zakres usług dostosowujemy do typu działalności pracodawcy, liczby pracowników oraz wymogów formalnych stawianych przez ustawodawcę.

    Do naszych usług należy:

  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem Pracownika (dokumentacja)

  • Sporządzanie dokumentów kształtujących stosunek pracy, a w szczególności umów o pracę, zmian umowy, wypowiedzeń, a także świadectw pracy

  • Prowadzenie akt osobowych

  • Prowadzenie kart urlopowych

  • Prowadzenie kart zasiłkowych

  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy

  • Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności – wystawianie skierowań na badania lekarskie

  • Sporządzanie umów cywilnoprawnych takich jak umowa zlecenia, umowa o dzieło oraz rachunków

  • Naliczanie listy płac z uwzględnieniem  nieobecności (urlopy, choroby, itp.) oraz dodatki (premie, nadgodziny, ekwiwalenty, odprawy, itp.);

  • Rozliczanie zwolnień lekarskich i urlopów

  • Sporządzanie pasków do wypłaty oraz raportów RMUA

  • Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników

  • Naliczanie świadczeń wynikających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z ZUS (ZFA, ZPA, ZUA, ZZA, DRA, itp.)

  • Sporządzanie korekt dotyczących dokumentów ZUS

  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT-4, PIT-8A, PIT-40, PIT-8C, IFT)

  • Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników (PIT, Roczna informacja dla osoby ubezpieczonej)

  • Sporządzanie deklaracji PFRON

  • Opracowywanie regulaminów (pracy, wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, itp.)

  • Opracowanie innych umów związanych z procesem zatrudnienia (umowy o zakazie konkurencji, umowy o indywidualnej i zbiorowej odpowiedzialności materialnej)

  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS

  • Dostosowywanie istniejących umów o pracę oraz umów zlecenia do zmieniających się przepisów prawnych

  • Obsługa dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych

  • Opracowywanie zakresów obowiązków

  • Doradztwo kadrowo-płacowe

  • Przygotowanie RP-7

     

    USŁUGI BHP

    Na zlecenie wykonamy: 

 

  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla Pracowników
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla Pracodawców
  • Sporządzanie dokumentacji analizy ryzyka zawodowego
  • Opracowywanie instrukcji BHP i ppoż.
  • Przygotowywanie dokumentacji powypadkowej
  • Doradztwo w zakresie BHP
  • Przeprowadzanie kontroli BHP
  • Organizowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
  • Monitorowanie terminów obowiązkowych szkoleń BHP
  • Reprezentowanie firm przed organami kontroli
  • Wdrażanie tematyki BHP do regulaminów pracy
  • Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
  • Przegląd warunków pracy i zastosowania ergonomii na stanowiskach pracy
  • Kontrolę stanu ochrony przeciwpożarowej
  • Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego

 

ADMINISTRACJA I BACK OFFICE

Dla naszych klientów świadczymy dowolne usługi obsługi administracyjnej. Oferujemy obsługę wirtualnej recepcji,  wynajem sekretariatu na godziny w siedzibie klienta, wynajem i obsługę sal konferencyjnych czy najem niewielkich powierzchni biurowych w prestiżowej lokalizacji

Wspieramy firmy w zakresie:

  • pełna obsługa korespondencji
  • wysyłanie, odbieranie i odpowiedzi na pisma, faxy, e-maile
  • skanowanie dokumentów, odbitki ksero, wydruków
  • archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji
  • udostępnianie oryginałów lub cyfrowych obrazów zarchiwizowanych dokumentów
  • ewidencja i prowadzenie repozytoriów dokumentów 
  • umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Klienta
  • rezerwacja noclegów, biletów np. lotniczych
  • organizacja konferencji 
  • porządkowanie dokumentów w firmie
  • pomoc w wypełnianiu wszelkiego rodzaju druków urzędowych
  • komunikowanie się z urzędami w imieniu Klienta
  • sporządzanie zestawień, tabeli i wykresów (Excel)
  • negocjacje umów z dostawcami usług administracyjnych dla firm
  • wsparci w poszukiwaniu powierzchni biurowych, oraz ich weryfikacja i negocjacja wstępnych warunków najmu/zakupu
  • koordynowanie i nadzorowanie podczas zaopatrzenia w materiały biurowe, środki utrzymania czystości oraz artykuły spożywcze

 

ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

Mając doświadczenie w zakresie zarządzania flotą samochodową, chcemy odciążyć Klientów w żmudnych  obowiązkach związanych z utrzymaniem samochodów w należytym stanie.

Dla najbardziej wymagających proponujemy usługę door-to-door. Jeżeli nie masz czasu jechać samochodem na przegląd, mechanicy mówią językiem obcym, a na dodatek masz wrażenie, że twój serwis Cię naciąga, oddaj się (i Swoje auto!) w nasze ręce. Profesjonalnie zajmiemy się badaniem technicznym, przeglądem okresowym czy doborem opon na zimę. Nie będziesz musiał ruszać się z biura, ponieważ odbierzemy auto od Ciebie, a po wykonanej usłudze zwrócimy pod wskazany adres.
Mamy wypracowane relacje z serwisami różnych marek w Warszawie, naszymi rabatami podzielimy się z Tobą.

 

KORZYŚCI KORZYSTANIA Z USŁUG EVERFINANCE

1. Indywidualne, szyte na miarę dopasowanie usług do realnych potrzeb klienta.

2. Nasza firma zatrudnia wyspecjalizowanych fachowców zdolnych rozwiązać najbardziej złożone problemy księgowe, podatkowe czy kadrowe.

3. Bezpłatne doradztwo – ułatwiamy podejmowanie istotnych decyzji poprzedzone wnikliwą analizą i potrzeb Klienta do stosownych przepisów.

4. Outsourcing usług księgowo-kadrowych pozwala ograniczyć czas oraz koszty związane z utrzymywaniem stałych etatów dodatkowo obniżając należne podatki, ponieważ za swoje usługi wystawiamy fakturę 23% VAT.

5. Prawdopodobieństwo kontroli podatnika – klienta biura rachunkowego jest mniejsze, niż wtedy, gdy zatrudnia własne księgowe (piony kontroli urzędów wiedzą, że mają dużo mniejszą szansę znalezienia nieprawidłowości w dokumentacji prowadzonej przez dobre biuro rachunkowe).

6. Spółka odpowiada całym swoim majątkiem i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ewentualnych zawinionych u klienta strat.

7. Na podstawie udzielonych nam pełnomocnictw wykonujemy wszystkie czynności związane z obsługą przed urzędami podatkowymi, co pozwala Klientowi skupić się na rozwoju działalności gospodarczej.

8. Przepisy zmieniają się tak często, iż tylko duży zespół księgowy jest w stanie śledzić te zmiany na bieżąco i wprowadzać najlepsze w danym czasie rozwiązania u klienta.

9. Spółka Everfinance obsługuje przeróżne podmioty gospodarcze z wielu branż (m.in. konsulting, programowanie, ubezpieczenia), dzięki czemu nasi pracownicy posiadają różnorodną wiedzę przydatną do prawidłowej obsługi Twojej Firmy.

10. Elektroniczna wysyłka dokumentów i deklaracji do ZUS i US – wyeliminowanie konieczności podpisywania deklaracji przez klienta oraz jeżdżenia do urzędów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
everfinance ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Everfinance
Wyślij e-mail
Al.Jerozolimskie 146C
02-305 Warszawa

tel: 508486610508486610
tel: 22 882 25 1622 882 25 16
fax: 22 468 03 09
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU everfinance
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Księgowość, płace, kadry, biuro rachunkowe, administracja, kontroling - galeria
Księgowość, płace, kadry, biuro rachunkowe, administracja, kontroling Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Transport przeprowadzki Dostawy Bus 3, 5t   Następna usługa: PROFESJONALNE USŁUGI BUDOWLANE , BUDOWA, REMONT, MODERNIZACJA,