Call center, outsourcing procesów wparcia sprzedaży
Infolinia, obsługa klienta, badania rynku, ankiety i nie tylko..
Jako firma staramy działać nowoczesnymi metodami sprzedaży i promocji..; kampanie mailingowe, sms, marketing szeptany, akcje łączone – np. mailing + sprzedaż bezpośrednia lub analiza rynku / potrzeb klienta + oferta sprzedażowa i posprzedażowa. Staramy się łączyć sprzedaż kilku produktów i firm aby wzbogacać asortyment i ofertę dla osób indywidualnych i biznesowych oraz obniżać koszt sprzedaży. Posiadając bazę klientów wykorzystujemy wiedzę o odbiorcy i kontaktujemy sie z osobą korzystającą z podobnych usług lub produktów.
Istnieje możliwość współpracy na kilka sposobów :
- zlecenie przez Państwa ( nasi doradcy pracują na godziny lub wykonują odpowiednią ilość połączeń i rozmów )
- sprzedaż przez nas na prowizji
- sprzedaż mieszana – zlecenie + prowizja
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
SPRZEDAŻ, DOSPRZEDAŻ
Dysponujemy zespołami wyspecjalizowanymi w telemarketingu B2C oraz B2B. Wysoką skuteczność sprzedażową osiągamy dzięki zastosowaniu wielokanałowej komunikacji z Klientami – łącząc kontakt telefoniczny, e-mail, web, pocztę.
GENEROWANIE LEADÓW – WSPARCIE SPRZEDAŻY
Realizujemy działania na powierzonych i zewnętrznych bazach polegające na selekcji, koordynacji i umawianiu spotkań handlowych wraz ze wstępną prezentacją produktów i usług oraz kierowaniu prezentacji.
KAMPANIE TELESPRZEDAŻOWE I TELEMARKETINGOWE
Efektywna i szybka komunikacja informacyjna, promocyjna, marketingowa kierowana do dedykowanej grupy osób – generowanie i przetwarzanie zamówień.
Utrzymanie dotychczasowej grupy Klientów jest tańsze niż stałe pozyskiwanie nowych grup odbiorców.
UTRZYMANIE KLIENTÓW
Zapobiegamy odpływowi Twoich dotychczasowych Klientów dzięki szybkiej diagnozie problemów oraz profesjonalnej komunikacji która umożliwia przekonanie wielu z nich do dalszego korzystania z Twoich produktów i usług.
Dzięki koncentracji działań w jednym miejscu oszczędzają Państwo na:
kosztach konsultantów – nasza obsługa jest tańsza
kosztach połączeń – oferujemy konkurencyjne stawki na rozmowy
kosztach kontroli – obsługa wielojęzyczna w jednym miejscu