PRACA TYMCZASOWA
Praca tymczasowa to forma zatrudnienia, która daje możliwość szybkiego dostosowywania poziomu zatrudnienia do potrzeb kadrowych w Państwa firmie, np.
w okresie wzmożonego zapotrzebowania na personel. Usługa ta polega na skierowaniu do Państwa firmy pracowników wyselekcjonowanych wg określonych przez
Państwa kryteriów. JOB INNOVATION znajduje, zatrudnia i kieruje pracowników do pracy w Państwa firmie. Na czas trwania powierzonych zadań zatrudnione osoby
stają się pracownikami JOB INNOVATION, Państwa firma pracodawcą użytkownikiem. JOB INNOVATION przejmuje pełną obsługę kadrowo-płacową pracowników
(składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy, świadczenia chorobowe, urlopy, itp.).
Dzięki zatrudnianiu pracowników tymczasowych Pracodawca ogranicza koszty pracy, gdyż:
- Pracodawca ponosi koszty wynikające wyłącznie z rzeczywistego (przepracowanego) czasu pracy, ponieważ pracownicy tymczasowi są zatrudniani tylko wtedy, jest potrzeba zwiększenia zatrudnienia i pracują do czasu wykonania zleconych zadań.
- wynagrodzenie płacone agencji pracy tymczasowej stanowi koszt uzyskania przychodów dla przedsiębiorcy zatrudniającego pracownika tymczasowego.
- Agencja gwarantuje pracowników o wymaganych kwalifikacjach we wskazanym terminie, pozwala to ograniczyć fluktuację oraz gdy pracownicy etatowi nie posiadają odpowiednich zezwoleń do realizacji zadań.
- do współpracy z pracodawcą zawsze przydzielony jest koordynator projektu, który dba o dobrą komunikacje w trójstronnym układzie (między pracownikiem, agencją a pracodawcą użytkownikiem), odpowiada za realizację zamówienia i codzienne monitorowanie zespołu pracowników tymczasowych.
"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej, niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej."
Henry Ford