P.U.H OMEGA
UL. MICKIEWICZA 31/31
27-600 SANDOMIERZ
TEL. Wyślij e-mail
www.puhomega.pl
OFERUJEMY PROFESJONALNĄ NAPRAWĘ STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 VP30 ISUZU ORAZ ABS
JEŻELI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIE ZWIĄZANE Z POMPAMI VP44, VP30 I ISUZU TO DZWOŃ. BARDZO CHĘTNIE, BEZPŁATNIE DORADZĘ, JAK ZDIAGNOZOWAĆ, SPRAWDZIĆ, ZDEMONTOWAĆ I WIELE INNYCH SPRAW... ZWIĄZANYCH ELEKTRONICZNIE STEROWANYMI POMPAMI WTRYSKOWYMI. TEL. Wyślij e-mail
PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE.
USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE.
KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ
NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI.
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ.
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA.
JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO, ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY.
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
SILNIK DYMI
SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :
OPEL, SAAB
P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
Wyślij e-mail px; background-color: initial;">AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
FORD
P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
FORD MONDEO 2.0 TDDI
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
ISUZU KB 3.0 TDI
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2
NISSAN PATROL GR 3.0
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
OPEL SINTRA 2.2 TD
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
SKODA SUPERB 2.5 TDI
VW Passat 2.5 TDI
VOLVO FL6 5.5