W zakresie organizacji eventów specjalnych nasze usługi obejmują:
1. Znajdujemy miejsce adekwatne do okoliczności oraz liczby osób
2. Piszemy koncept imprezy z uwzględnieniem części oficjalnej oraz formy rozrywki dla gości - gwiazdy wieczoru/muzyki na żywo/dekoracji/oświetlenia/nagłośnienia/rodzaju upominków/wrażeń wizualnych/estetycznych/smakowych/pokazów/ wystąpień niespodzianek
3. Przeprowadzamy wizję lokalną miejsca po akceptacji oferty CE&B z Klientem oraz z podwykonawcami
4. Zajmujemy się przygotowaniem graficznym zaproszeń oraz ich wysyłką (mailem, faksem, drogą pocztową) 5. Prowadzimy listę gości i potwierdzeń
6. Ustalamy menu
7. Opracowujemy scenariusz imprezy dla każdego podwykonawcy
8. Czuwamy nad garderobami gwiazd
9. Rezerwujemy noclegi dla zaproszonych gości
10. Rozliczamy miejsca parkingowe
11. Przygotowujemy oraz konfekcjonujemy upominki sygnowane logo Klienta
12. Współpracujemy i zarządzamy podwykonawcami tj. artystami, cateringiem, drukarniami, fotografami, hotelami, impresariatami, klubami, menadżerami, realizatorami dźwięku, oświetlenia i obrazu, restauracjami, spa, transportem…
Przykładowy zakres organizacji imprezy dla 5 tyś. osób, w tym:
Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pod adresem e-mail: Wyślij e-mail