favore.pl
Brak zdjęcia

Biuro Rachunkowe nr 451436

Lokalizacja: Wrocław, okolice (woj. dolnośląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
strakowa ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Alicja Strąk
ALTAX SP. Z O.O.
Wyślij e-mail
54-620 Wrocław
tel: 792529002792529002
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-18:00
sb: 8:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

ALTAX SP. Z O.O.

Specjalizujemy się w usługach z zakresu księgowości, kadr i płac na potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Pomożemy także zorganizować samodzielne zespoły księgowe dla firm, jak również możemy oddelegować pracownika naszego zespołu. Posiadamy doświadczenie w pracy z firmami o różnych profilach działalności – wśród naszych klientów znajdą się przedsiębiorstwa produkcyjne, usługowe oraz handlowe.


Kadra naszego biura składa się z młodych profesjonalistów, otwartych na potrzeby klientów i zaangażowanych w budowanie zasad elastycznym, opartym na zaufaniu kontakcie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców naszych usług, oferujemy różnorodny zakres i rozmaite formy współpracy.


Nasze doświadczenie i otwartość na potrzeby klientów zjednały nam zaufanie wielu firm.

 

Wycena usług księgowych na rynku jest często bardzo złożona i zależna od mnóstwa parametrów, co utrudnia Klientom planowanie kosztów. Cenniki (o ile w ogóle są) są na tyle skomplikowane, że nigdy nie wiesz ile naprawdę zapłacisz.
 

My proponujemy pełny zakres usług w jednej, stałej cenie.

Nie doliczamy dodatkowych opłat za deklaracje, ewidencje środków środków trwałych lub wyposażenia, przeksięgowania wewnętrzne itp., wszystko wliczone jest w cenę. Określ tylko zakres czynności odpowiadający potrzebom Twojej firmy, oszacuj liczbę wystawianych i otrzymywanych faktur miesięcznie a otrzymasz ofertę cenową, która w zakresie określonym szczegółową umową, będzie stała.

Usługi wliczone w cenę podstawową:

  • - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • - bieżące prowadzenie rozliczeń i rozrachunków księgowych
  • - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia
  • - prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT oraz sporządzanie deklaracji
  • - obliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz przygotowywanie stosownych deklaracji podatkowych
  • - reprezentowanie interesów Klienta przed organami skarbowymi
  • - osobiste pełnomocnictwo do występowania przed urzędami
  • - opracowanie i dbanie o aktualność zakładowego planu kont (polityka rachunkowości płatna osobno)
  • - wysyłka wszelkich deklaracji i korespondencji urzędowej
  • - pomoc w dopełnianiu formalności związanych z rozpoczęciem działalności firmy
  • - konsultacje i doradztwo formalne, organizacyjne i księgowe w zakresie zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej
  • - pomoc w sprawie kwalifikowania kosztów i optymalizacji płaconych podatków
  • - przechowywanie dokumentacji w biurze klienta lub biurze Profess

Przykładowy cennik:

Książka przychodów i rozchodów
– do 20 dokumentów 150 zł netto
– do 50 dokumentów 250 zł netto
– powyżej 60 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

Księgi rachunkowe
– przedsiębiorcy rozpoczynający działalność lub ilość dokumentów do 20 – 500 zł netto
– od 30 do 50 dokumentów – 750 zł netto
– od 50 do 100 dokumentów – 1000 zł netto
– powyżej 101 dokumentów ceny ustalane indywidualnie

kadry i płace
– za każdego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę 35 zł netto
– za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie, umowa o dzieło) 15 zł netto

Przedstawione powyżej cenny są cenami orientacyjnymi, podlegają negocjacji i ustalane są w zależności od potrzeb Klienta oraz stopnia skomplikowania obowiązujących go rozliczeń.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Użytkownik
strakowa ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Alicja Strąk
ALTAX SP. Z O.O.
Wyślij e-mail
54-620 Wrocław
tel: 792529002792529002
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-18:00
sb: 8:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU strakowa
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Biuro Rachunkowe Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Renowacja reflektorów - polerowanie lamp CAVSPA Autodetailing   Następna usługa: USŁUGI MINIKOPARKĄ , WYKOPY, SZAMBA, USÓWANIE HUMUSU, PRZYŁĄCZA