Przy tworzeniu naszego autorskiego systemu zarządzania treściami założyliśmy, że przy pełnych możliwościach mechanizmu sam proces korzystania z niego musi być prosty i intuicyjny.
Powstał zatem komplet prostych tematycznych ikonek, które w każdym miejscu stosowania znaczą to samo oraz szablon kreowania i edycji danych zbudowany również w każdej sekcji w ten sam sposób. Umożliwia to intuicyjne korzystanie z każdego elementu panelu administracyjnego znając jedynie wcześniej ideę budowy jednego z nich.
Decyzja w przyszłości na rozbudowę strony o kolejne elementy nie pociąga potrzeby tworzenia czy zmiany dotychczasowo udostępnionego panelu administracji - to jedynie jego rozbudowa o kolejne moduły, podobnie zresztą jak i frontu strony internetowej przeglądanej przez zainteresowanego.
Krótka charakterystyka podstawowych elementów strony w wersji ibisalCMS
1. Projekt graficzny, stworzony w sposób umożliwiający odpowiednie wyświetlanie dynamicznych elementów strony oraz uwzględniający najnowsze trendy obowiązujące obecnie w grafice użytkowej.
Proponujemy rozwiązania w rozdzielczości dla szerokości min. 1024 piksele. Sposoby te wynikają z szerokości rozdzielczości monitorów użytkowników internetu. Strategia starsza powoli odchodzić będzie do lamusa – była używana z racji wcześniejszych monitorów 15''. Zastosowanie strategii 1024 piksele pozwala nam na przedstawienie większej ilości informacji czy grafik, większe możliwości odnośnie rozkładu elementów na stronie. Minimalna rozdzielczość w szerokości 1024 jest zresztą teraz dostępna dla 92% użytkowników komputerów w Polsce i na świecie (statystyki internetowe).
2. Dynamiczne menu, stworzone na zasadzie drzewa, co umożliwi samodzielne, proste i intuicyjne budowanie dowolnej struktury podstron przez Państwa. Menu utworzone zostanie przynajmniej w trzech miejscach – poziomo w nagłówku strony, w pionie z lewej bądź prawej strony (tutaj znajdzie się drzewiasta struktura ewentualnego katalogu produktowego / usługowego), w stopce – tam umieścimy linki np. do noty prawnej.
3. Podstrony (Artykuły), budowanie treści na zasadzie prostego w obsłudze edytora tekstu (typu MS Word) i podpinane do odpowiedniego podpunktu dynamicznego menu (np. dla informacji ogólnych, o firmie, oferta, usługi itp.). Ilość podstron jest nielimitowana, dołożenie kolejnych w przyszłości nie pociąga więc konieczności rozbudowy strony a jedynie samodzielne dodanie kolejnych podstron. Podstrony mogą zawierać zdjęcia, tekst, tabele.
4. Aktualności mogą zostać umieszczone w dwóch kolumnach, dzieląc je na szybko zmieniające się i takie, które długo są ważne (aktualne).
5. Galeria zdjęć, tworzona na zasadzie umieszczania zdjęć w odpowiednim folderze dynamicznego menu kategorii zdjęć. Każde zdjęcie posiada swoją nazwę, podpis, autora i jest umieszczone w odpowiednim katalogu galerii. Podczas dodawania zdjęcia do galerii poprzez panel administracyjny tworzą się automatycznie odpowiednie miniatury zdjęć, wykorzystywane później w określonych podstronach / modułach.
6. Animacje i techniologia Flash, umożliwiająca efektowne prezentowanie informacji oraz treści multimedialnych (film, animowanie przenikania zdjęć). Elementy te pełnią funkcję wzbogacenia atrakcyjności strony, wykorzystując treści i zdjęcia wprowadzane w panelu administracyjnym, urozmaicając je o animacje, efekty przenikania / przejścia, pojawianie się kolejnych elementów.
7. Wyszukiwanie, dzięki któremu możliwe jest szybsze dotarcie do danych stosując zawężoną do słowa bądź kilku słów (frazy) metodę filtrowania informacji. Ze względu na istotność, wyszukiwarka umieszczona jest zwykle w nagłówku strony. Pozwala nam wyszukiwać informacje zawarte w tekstach oraz wg. słów kluczowych, określanych dla danego artykułu / podstrony.
8. Panel administracyjny, dostęp do edycji danych odbywa się na zasadzie logowania osoby (osób) uprawnionych. Panel to intuicyjne i maksymalnie uproszczone narzędzie umożliwiające wprowadzanie i edycję danych. Panel Administracyjny jest, podobnie jak strona, aplikacją internetową co gwarantuje dostęp i funkcjonowanie pod wieloma platformami i systemami operacyjnymi posiadającymi aktualizowaną przeglądarkę internetową i standardowe rozszerzenia typu Flash czy Java_script. Edycja treści jest możliwa w każdym miejscu z dostępem do Internetu, w samochodzie, na wakacjach, w domu.
9. Newsletter / Powiadamiacz, za pomocą którego użytkownicy serwisu mogą poprosić o wysyłanie wiadomości o fakcie aktualizacji danych w serwisie bądź innych istotnych wiadomości. Lista osób zarejestrowanych dostępna jest tylko dla Administratora w Panelu Administracyjnym. Zarejestrowany w Powiadamiaczu użytkownik może sam naturalnie zrezygnować ze śledzenia nowości na stronie. Newsletter może być rozsyłany np. kwartalnie.
10. Poleć nas – możliwość wysłania przez odwiedzających zaproszenia na Państwa stronę. Jest to proces w zasadzie natychmiastowy, wystarczy zamieścić adres email znajomego, własny podpis i zaproszenie automatycznie pod wskazany adres zostanie wysłane. W przypadku innych wersji językowych zaproszenie wysyłane jest w odpowiednim języku.
11. Formularz Kontaktowy – umożliwia bezpośrednie przesłanie zapytania do Państwa. Osoba odwiedzająca stronę nie musi więc mieć skonfigurowanego programu pocztowego by przesłać natychmiast korespondencję do Państwa. Adresów kontaktowych może być wiele np. sekretariat, wydziały itp. System formularza weryfikuje wymagane pola do wypełnienia.
12. Finalna aplikacja – cały system strony internetowej online zostanie zoptymalizowany pod kątem szybkiego działania, poprawności programowej oraz kompatybilności z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi – Mozilla FireFox (+pochodne), Internet Explorer (+pochodne) i Opera. Wszelkie mechanizmy wchodzące w skład aplikacji są zweryfikowane pod kątem ogólnoświatowych wymogów i standardów oraz zoptymalizowane na potrzeby Internetu.
Dodatkowe elementy poszerzające możliwości systemu dostępne w określonych opcjach systemu
1. Moduł promocji, wybrane usługi/produkty jako promocyjne znajdą się na pierwszej stronie w specjalnie przygotowanym module. Za jego pomocą można również od razu zwrócić uwagę na atrakcyjność usługi/produktu, przedstawić jego cenę promocyjną.
2. System lojalnościowy – logowanie do określonych w panelu administracyjnym obszarów strony, generowanie poziomu cen w sklepie, dostęp do materiałów szkoleniowych, rejestracja danych Klientów logujących się w bazie.
3. Katalog produktów, oferta podzielona na kategorie produktowe – główne działy oraz ich poddziały. Każdy z elementów (produktów, usług) zawiera szeroki opis, zdjęcia (maksymalnie 5, miniatury i powiększenia), oraz możliwość zakupienia poprzez moduł sklepu. Produkty mogą posiadać dodatkowe opcje charakterystyczne rozbudowujące produkt podstawowy np. kolorystyka, dodatki. Wszystko przedstawione w sposób interesujący graficznie, zachęcająco i dynamicznie. Zarządzanie bazą produktów odbywa się przez panel administracyjny.
4. Sklep – zarządzany w panelu administracyjnym, zawiera aktualizowany i podliczany koszyk, ceny i możliwości promowania / rabatowania produktów, progi wysyłki (kurier, pobranie, własny transport itd.), rozbudowany system realizacji zamówień w panelu administracyjnym, archiwum zakupów oraz klientów.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz