Szukasz pomysłu na to, jak zarządzać wiedzą w swojej organizacji? Tak naprawdę ogromne zasoby tej wiedzy znajdują się na wyciągnięcie ręki! W dzisiejszych organizacjach, zatrudniających tak wiele osób, że zatraca się indywidualny kontakt między nimi, łatwo zapominamy o tym, czego się możemy nawzajem od siebie nauczyć. Mentoring jest najlepszym sposobem, jaki znamy, na to, żeby jednocześnie odkrywać potencjał tkwiący w pracowniku, a z drugiej strony dbać o to, żeby zgromadzone w organizacji wiedza i doświadczenie były przekazywana mniej doświadczonym osobom.
Profesjonalne wsparcie w procesie wdrażania mentoringu w Twojej organizacji - począwszy od pomocy w dookreśleniu celu projektu mentoringowego, poprzez szkolenie mentorów, mentee i przełożonych, monitorowanie programu, wsparcie dla działu HR, aż po ewaluację projektu z punktu widzenia wszystkich zainteresowanych.