W końcu zdecydowałeś się. To dobrze. Rozejrzyj się. Za sobą masz ciężkie drewniane drzwi wejściowe z metalowymi okuciami. Przed Sobą widzisz w półmroku stolik przykryty obrusem.Powoli podchodzisz do niego, a echo twoich kroków, stawianych na kamiennej posadzce, rozbrzmiewa w całym pomieszczeniu. Rozglądasz się, lecz nie widzisz ścian, które ukryły się w mroku pomieszczenia. Podchodzisz bliżej do stolika i zauważasz leżącą na nim talię kart. Po drugiej stronie widzisz mnie, patrzę na ciebie i nad dłonią przesypuje karty jakich nigdy nie widziałeś. Zdobią je jakieś bardzo kolorowe rysunki, mają wydrukowane dziwne znaczki i nazwy. A gdzie podziały się kiery i piki? Zamiast nich jakieś kielichy czy miecze. Bierzesz pierwszą kartę z talii do ręki i zaczynasz się jej przyglądać. Narysowana postać zdaje się być znajoma... Nagle, ku swemu wielkiemu zdziwieniu, uświadamiasz sobie, że tą osobą, którą starałeś sobie przypomnieć jesteś TY SAM, tak jak Głupiec (Wędrowiec) na karcie, Ty też zaczynasz podróż swego życia, kto wie, może najważniejszą. Jakiś wewnętrzny głos cicho Ci podpowiada, że na kolejnych kartach znajdziesz drogowskazy, wskazówki w drodze oraz odpowiedzi na pytania, które się pojawią.