Jest to rozbudowana reklama firmy, która nie tylko zaznacza obecność firmy na rynku ale przede wszystkim zawiera pełną informację o niej i przedstawia kompletną gamę oferowanych przez nią produktów.
To właśnie dzięki owej kompleksowości strony internetowe są jednym z najlepszych sposobów dotarcia do odbiorcy. Potencjalny klient dokonuje wyboru firmy i produktu nawet nie wychodząc z biura czy domu. Przy współczesnym trybie bycia i wadze jaką przykładamy do czasu jest to układ niemalże idealny.
Decyzje odbiorcy zapadają często już w momencie zapoznania się z ofertą umieszczoną w wirtualnym świecie. Atrakcyjność, czytelność i łatwa dostępność są argumentami zawsze działającymi na korzyść naszego klienta.
Rozbudowana strona internetowa idealnym sposobem dotarcia do klienta:
- łatwość odnalezienia firmy w morzu innych ofert
- możliwość zapoznania się z pełną ofertą
- możliwość prostego i szybkiego kontaktu z firmą drogą mailową, telefoniczną itp.
- indeks i podstrony
- pełna informacja o firmie
- prezentacja kompletnej oferty elastycznie dopasowanej do indywidualnych potrzeb potencjalnego odbiorcy
- kontakt z firmą drogą mailową, telefoniczną itp
Jest to najbardziej rozbudowana forma prezentacji firmy i jej dorobku w wirtualnym świecie. Zawiera wyczerpujące informacje o firmie i kompleksowe opisy oferowanych usług czy towarów oraz dodatkowo wiele dynamicznych elementów ułatwiających komunikację z odbiorcą i znacząco podnoszących atrakcyjność i funkcjonalność danego serwisu.
Jednym z popularniejszych elementów interaktywnych jest formularz zamówień, dzięki któremu klient może od ręki zamówić sobie interesujący go towar. Innymi tego typu elementami uatrakcyjniającymi stronę są listy mailingowe i forum będące doskonałą formą kontaktu i wymiany opinij z klientem, podkreślającą dbałość o jego potrzeby i wyrażające czynne zainteresowanie jego osobą.
W serwisach internetowych często umieszczane są systemy pytanie-odpowiedź: klient może w dynamiczny sposób zasięgnąć informacji dzięki odpowiedziom specjalistów - pracowników firmy, ale także podzielić się swoją wiedzą z innymi. Jest to idealny sposób, aby nie tylko przyciągnąć klienta do siebie, ale także aby podkreślić swoją wiarygodność i zatrzymać go na stałe.
Specyfikacja:
- indeks i podstrony elastycznie dopasowywane do indywidualnego profilu firmy
- wyczerpująca informacja o firmie
- elementy interaktywne zawierające komunikację wizualną z klientem np.:
- formularz zamówień
- systemy logowań
- listy mailingowe
- sklepy internetowe
- bazy danych
- i inne tego typu aplikacje internetowe - dopasowywane każdorazowo do indywidualnych wymagań klienta i specyfiki witryny
Ekspresowe tempo rozwoju i ciągłe zmiany są widoczne we wszystkich dziedzinach życia. Zmianom tym ulegają gusta i potrzeby klientów. To z kolei wpływa na modyfikacje oferowanych usług czy też rozszerzanie gamy produktów czy np. zmiany ich cen.
Najszybciej, najtaniej i najprościej można to uczynić przez aktualizowanie swojej strony internetowej. Dzięki temu klient będzie na bieżąco poinformowany, nowi odbiorcy będą mogli się zaznajomić z zawsze najświeższą ofertą i wizerunkiem firmy. Taka polityka doprowadzi do tego, że Państwa firma będzie nie tylko rzetelnym i atrakcyjnym partnerem ale także partnerem zawsze wiarygodnym i poszukiwanym na rynku.
Specyfikacja:
- zmiana podstawowych informacji o firmie, produktach, usługach czy cenach bez poważniejszej modyfikacji ogólnej szaty graficznej strony
- drobne modyfikacje szaty graficznej wg indywidualnego życzenia klienta
- strony własnego projektu
- strony nie zaprojektowane przez nas
- inne w zależności od potrzeb (przebudowa witryny, rozbudowa witryny itp ...).