favore.pl
Warsztat z umiejętności oceniania pracownika

Warsztat z umiejętności oceniania pracownika nr 54587

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)Więcej: Hotelu Rzymski, al. K. Marcinkowskiego 22, 61 - 827 Poznań

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
430 / osoba
Kontakt
Anna Jarczyk
Zeus
Wyślij e-mail
ul. Paderewskiego 43/25
43-600 Jaworzno

tel: 032 725 25 79032 725 25 79
tel: 032 725 08 10032 725 08 10
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:00-18:00
27 listopada 2008 rok
rozwiń
OPIS USŁUGI

„Warsztat z umiejętności oceniania” - „Rozmowa oceniająca”

Korzyścią udziału w warsztatach jest poznanie narzędzi możliwych do zastosowania w ramach zarządzania kulturą organizacyjną w firmie, oraz znalezienie odpowiedzi na pytania:

  • jakimi technikami i narzędziami oceny zbadać kompetencje pracownika na dane stanowisko?
  • jak zastosować odpowiednią metodę systemu ocen pracowniczych, tak, aby ukierunkować się na rozwój pracownika?
  • jak metody pozwalają na określenie słabych i mocnych stron pracownika?
  • jak dobrać odpowiednie metody oceny w zależności od stanowiska?
  • jak sposoby oceniania pracowników wpływają na wzrost świadomości organizacyjnej?

Warsztaty adresujemy do:
  1. Pracowników działu kadrowego przedsiębiorstw.
  2. Pracowników zajmujących się pośrednictwem w zatrudnieniu.
  3. Pracowników działu kadrowego urzędów.

Metody pracy podczas warsztatów:
  • warsztaty prowadzone będą w formie interaktywnych zajęć praktycznych
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusję z trenerem zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
  • kameralna grupa gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Program szkolenia:

OTWARCIE WARSZTATU
  1. Ustalenie wspólnych zasad, nawiązanie dobrego kontaktu trenera z grupą
  2. Określenie indywidualnego celu warsztatu treningowego dla każdego uczestnika.
  3. Przygotowanie podstaw do dalszej części treningu.

CELE WARSZTATU
  1. Zapoznanie z procedurą rozmowy oceniającej. poznanie zasad przygotowania się i przeprowadzania rozmowy oceniającej z nastawieniem na motywowanie i doskonalenie
  2. Rozwijanie umiejętności skutecznej komunikacji dla lepszego porozumienia z osobą ocenianą.
  3. Wykształcenie odpowiedzialności za efekty porozumiewania się podczas rozmowy oceniającej.
  4. Umiejętne przekazywanie informacji trudnych i bolesnych dla pracownika.
  5. Wypracowanie nowych nawyków w kontakcie z osobami ocenianymi (współpracownikami).
  6. Umiejętne unikanie błędów (zwłaszcza psychologicznych) podczas rozmowy oceniającej.
  7. Panowanie nad własnymi emocjami podczas rozmowy oceniającej.

ROZMOWA OCENIAJĄCA JAKO ELEMENT SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH.
  1. Identyfikacja celów rozmowy oceniającej – z punktu widzenia ocenianego, jak i oceniającego – ćwiczenia praktyczne.
  2. Przedstawienie zasad i procedury poprawnie przeprowadzonej rozmowy oceniającej.
  3. Konfrontacja procedury aktualnie stosowanych rozmów oceniających z zaleceniami wzorcowymi. Wnioski i zalecenia na przyszłość.

ZAŁOŻENIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI.
  1. Interaktywne ćwiczenie obrazujące bieżący stan umiejętności przekazywania informacji.
  2. Radzenie sobie z oporem ocenianych
  3. Prezentacja założeń komunikacyjnych pozwalających szybko i sprawnie porozumiewać się oraz realizować wspólne zadania.
  4. Przedstawienie reguł rządzących komunikacją, poznanie czynników wpływających na jej skuteczność
  5. Określanie celów komunikacji. Zasady prawidłowego określania celu.
  6. Zasady stosowania konstruktywnej krytyki i konstruktywnej pochwały w rozmowie oceniającej. Asertywne informowanie o słabościach, atutach, wspólne wypracowanie rozwiązań

KOMUNIKACJA W PRAKTYCE.
  1. Znaczenie dopasowania stylu komunikacji do rozmówcy w celu przyjaznego wywierania wpływu i budowania wzajemnych relacji.
  2. Gry oraz ćwiczenia werbalne i niewerbalne doskonalące umiejętność dopasowania.
  3. Trening nawiązywania udanego kontaktu, dopasowanie do rozmówcy oraz świadome przejęcie prowadzenia w komunikacji.
  4. Bariery komunikacyjne i sposoby ich przekraczania. Błędy popełniane podczas rozmów oceniających i ich konsekwencje dla pracowników oraz całej organizacji.
  5. Doskonalenie umiejętności słuchania oraz dostrzegania różnic i podobieństw u rozmówcy.

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE

Metodologia:

  1. Zajęcia prowadzone są w sposób aktywny i w pełni angażujący uczestników. Metoda warsztatową, która łączy profesjonalną wiedzę z zabawą, twórczym działaniem i osobistym rozwojem.
  2. Ćwiczenia integrujące
  3. Ćwiczenia ukazujące podstawowe błędy w komunikowaniu
  4. Symulacja rozmowy oceniającej
  5. Dyskusja w grupie
  6. Analiza

Trener Prowadzący :
Iwona Erber – Marinkow magister pedagogiki pracy TWP w Warszawie. Specjalizujący się
 w doradztwie zawodowym, doświadczony w pracy z różnymi uczestnikami szkoleń. Trener z licencją na prowadzenie warsztatów „APP Spadochron”. Konsultant w projektach outplacementowych (indywidualne, zbiorowe).

Miejsce i termin szkolenia: 25 listopada 2008 rok, w Hotel Rzymski, al. K. Marcinkowskiego 22, 61-827 Poznań

Cena warsztatów: 430,00 zł od osoby

Rabat: Udział 2 i więcej osób z jednej firmy w szkoleniu - 5% rabatu dla każdej osoby. 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
430 / osoba
Kontakt
Anna Jarczyk
Zeus
Wyślij e-mail
ul. Paderewskiego 43/25
43-600 Jaworzno

tel: 032 725 25 79032 725 25 79
tel: 032 725 08 10032 725 08 10
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
cz: 09:00-18:00
27 listopada 2008 rok
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Zeus-Jaworzno
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Warsztat z umiejętności oceniania pracownika - galeria
Warsztat z umiejętności oceniania pracownika Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: STRONY INTERNETOWE, POZYCJONOWANIE, HOSTING   Następna usługa: Piercing, kolczykowanie ciala Warszawa