Skanowanie i OCR
|
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail |
ArchiDoc świadczy usługi skanowania wszelkiego rodzaju dokumentów papierowych, których forma elektroniczna może następnie być udostępniona np. na nośnikach danych (CD, DVD), jak również za pomocą strony internetowej www.
Przekształcenie dokumentów z formy papierowej na elektroniczną zapewnia Klientowi szybszy dostęp do dokumentów oraz możliwość outsourcingu archiwum dokumentów papierowych, przesyłania obrazów dokumentów pocztą elektroniczną, a także korzystania z repozytorium elektronicznego poza siedzibą firmy.
Dzięki zastosowaniu technologii automatycznego przetwarzania zeskanowanego obrazu na format tekstowy można w istotny sposób obniżyć koszty przepisywania dokumentu do systemu informatycznego. Dobrym przykładem może być FV, gdzie poza informacjami o dostawcy, numerze FV, dacie wystawienia itp. należy jeszcze wpisać do systemu magazynowego wszystkie pozycje, które się na niej znajdują. Systemy OCRowe wykonują szereg tych czynności automatycznie w błyskawicznym tempie co w istotny sposób wpływa na wydajność czyli także na koszty. Technologia ta jest idealnym rozwiązaniem dla przetwarzania wszelkiego rodzaju dokumentów finansowo-księgowych.
ArchiDoc jest pierwszą firmą, która stosuje technologię OCR do przetwarzania faktur - do tej pory firmy zarządzające dokumentami stosowały rozwiązania OCR wyłącznie do odczytu formularzy. Nowe rozwiązanie, stosowane przez ArchiDoc, umożliwia walidację danych już w systemie ERP: dane z faktury są przesyłane i automatycznie porównywane z danymi z systemu ERP w trybie on-line, przez co wyeliminowana zostaje konieczność ręcznego wprowadzania danych i obrazów z nośników elektronicznych. Księgowość klienta ma dostęp do już sprawdzonych faktur, połączonych z odpowiadającymi im zamówieniami. Ponadto rozwiązanie stosowane przez ArchiDoc automatycznie adaptuje się do różnych rodzajów faktur – wszystkie pozycje na fakturach odczytywane są w sposób precyzyjny i automatycznie przyporządkowywane do systemów finansowych firm-klientów. Nowa technologia umożliwia również sprawną integrację wprowadzonych danych nie tylko z systemem ERP firmy-klienta, ale też z archiwum dokumentów i danych czy procesami ich obiegu (workflow). Dzięki wprowadzeniu technologii OCR realizacja usług ArchiDoc związanych z przetwarzaniem faktur, trwa krócej i sprawniej, a ryzyko błędów, związanych z ręcznym wprowadzaniem danych do systemu zostaje niemal całkowicie wyeliminowane. Dokonana innowacja zwiększa również bezpieczeństwo danych, dzięki umożliwieniu większej kontroli nad etapami przetwarzania faktury, a także obsłudze autoryzacji i walidacji podczas obróbki dokumentu. Faktury są raportowane na bieżąco i w sposób bardzo precyzyjny. Zmniejsza się również ryzyko ich zagubienia czy też przetrzymania ponad termin - co z kolei przekłada się na lepsze relacje z dostawcami.