CPU ZETO Jelenia Góra jest firmą informatyczną działającą na rynku południowo-zachodniej Polski.
Jesteśmy największą firmą IT makroregionu jeleniogórskiego o bogatej tradycji informatycznej, działającą na rynku informatycznym od 1971 roku, przygotowaną do rozwiązywania złożonych problemów informatycznych Klientów, dysponującą dużym potencjałem usługowym.
Mając na uwadze jak najlepsze wywiązywanie się z przyjętych na siebie zobowiązań wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z Wyślij e-mail . Głównym celem przyjętej do realizacji w ZETO w Jeleniej Górze Polityki Jakości jest spełnianie potrzeb i oczekiwań Klientów na jak najwyższym poziomie jakości, w sposób umożliwiający osiąganie satysfakcji przez obie strony.
Nasza wieloletnia działalność na rynku informatyki, profesjonalne tradycje, kwalifikacje pracowników, stosowane najnowsze rozwiązania technologiczne, wykorzystywany nowoczesny sprzęt komputerowy, dają Klientom gwarancję stabilności i wiarygodności usług.
Oferujemy wysokiej jakości usługi, sprawdzony sprzęt i oprogramowanie renomowanych firm oraz serwis doradczy i techniczny, będący stale do dyspozycji klienta. Rzetelność i solidność zapewniają nam zaufanie dotychczasowych i przyszłych klientów. Podstawą naszego działania jest wysoka jakość świadczonych usług.
Wszystkie działania spółki są ukierunkowane na jak najlepszą obsługę klientów poprzez realizację naszej misji, którą jest:
Naszą ambicją jest podążanie za rozwojem technologii informatycznej i szukanie nowych wyzwań w dynamicznbie rozwijającej się Polsce XXI wieku.
Staramy się zapewnić naszym klientom jakość usług na najwyższym poziomie i dać im to, czego dokładnie potrzebują.
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my Henry Ford, 1923
Od kilkunastu lat polska gospodarka podlega bardzo intensywnym przemianom. Silna presja na poprawę efektywności oraz konkurencyjności wymusza działania zmierzające do reorganizacji i ograniczania kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Coraz częściej stosowaną strategią, która wspomaga omawiane procesy jest outsourcing.
Outsourcing jest nowoczesną strategią zarządzania, która polega na oddaniu partnerowi zewnętrznemu zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach, które stanowią podstawę jej działań.
Inwestycje w technologię informatyczną oraz bieżące wydatki związane z obsługą infrastruktury informatycznej często stanowią znaczną część budżetu firmy. Zastosowane technologie informatyczne przez długi czas wpływają na poziom i jakość wykonania procesów gospodarczych. Firma musi, więc wybierać swoje technologie informatyczne celowo, według jasno określonych priorytetów oraz na podstawie dokładnych analiz opłacalności. Dobrze opracowana strategia informatyczna właśnie to zapewnia. Outsourcing jest elementem planu strategicznego firmy, ma długofalowy charakter, a usługodawca zostaje raczej partnerem niż dostawcą.
Usługi outsourcingowe można podzielić na dwie grupy: outsourcing pełny oraz outsourcing selektywny . W pierwszym przypadku mamy do czynienia z projektami polegającymi na przejściu całej infrastruktury IT Klienta lub jej wybranych obszarów. Outsourcing selektywny pozwala na przekazanie firmie zewnętrznej kontroli nad wybranymi obszarami IT, chodzi tu m.in. o zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym czy infrastrukturą internetową.
CPU Zeto Jelenia Góra zapewnia pełen wachlarz usług outsorcingowych, od usług obliczeniowych, polegających na udotępnianiu posiadanej mocy obliczeniowej do opieki informatycznej nad przedsiębiorstwami, zarówno w zakresie pełnym jak i selektywnymJest to kompleksowa usługa zarządzania środowiskiem komputerów Klienta. W skład tego środowiska zazwyczaj wchodzą stacjonarne komputery PC, komputery przenośne, drukarki, serwery plików, serwery wydruku oraz HelpDesk. W ramach tej usługi, zapewniamy zarządzanie środowiskiem na wszystkich etapach jego życia, poczynając od procesu zakupu infrastruktury, poprzez instalację nowego sprzętu, dystrybucją oprogramowania systemowego, przeprowadzanie procesu wszelkich zmian i uaktualnień, serwisowanie całej platformy, aż po utylizację zużytego sprzętu.
Podstawowym celem tej usługi jest zapewnienie firmom możliwości szybkiego uruchomienia platformy internetowej wspierającej ich procesy biznesowe. W skład tej usługi wchodzą takie elementy jak udostępnienie internetowego centrum danych, platformy sprzętowej i odpowiedniego oprogramowania, a także cały szereg usług związanych z tworzeniem i zarządzaniem specjalistycznymi portalami lub serwisami internetowymi.
Kolejnym elementem tej usługi jest konfiguracja oraz dostawa oprogramowania i urządzeń zapewniających bezpieczny styk lokalnej sieci komputerowej Klienta z siecią Internet.
Celem tej usługi jest utrzymywanie dostępności krytycznych dla przedsiębiorstwa aplikacji. Wiedza gromadzona przez pracowników naszej firmy pozwala na stworzenie odpowiedniej architektury systemu, działania zapobiegające awariom, instalację zaawansowanych systemów monitorujących środowisko, zarządzanie siecią, a także wykorzystywanie zaawansowanych systemów do zautomatyzowanego wykonywania kopii zapasowych. W ramach tej usługi zapewniana jest ciągłość korzystania z danych systemowych oraz wspierane są m.in. procesy związane z zarządzaniem zmianami, wydajnością i pojemnością.
Niestety, doświadczenia wielu firm, których działalność w znacznym stopniu opiera się na systemach komputerowych, wykazują, że brak planowania awaryjnego może doprowadzić do trudnych do oszacowania strat materialnych, a w konsekwencji do częściowej lub całkowitej utraty pozycji rynkowej. Podstawą zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania firmy jest zapewnienie odpowiedniego poziomu dostępności infrastruktury informatycznej. Aby zapewnić ciągłą dostępność infrastruktury informatycznej, należy przede wszystkim dokonać wszechstronnej analizy kluczowych systemów wspomagających procesy biznesowe w firmie, która polega m.in. na:
Są to elementy ogólnej polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, która ma następujące zadania:
Opisane usługi są świadczone w sposób lokalny lub zdalny. Zarządzanie lokalne odbywa się poprzez regularne wizyty u Klienta, natomiast zdalne, odbywa się poprzez analogowe lub cyfrowe łącze transmisji danych.
Wycena zadań zleconych naszej firmie w ramach outsourcingu IT odbywa się indywidualnie dla każdego Klienta. Kształt i wysokość wyceny zależy od:
Po określeniu zakresu usługi następuje kalkulacja czasu niezbędnego do wypełnienia zadań postawionych przez Klienta. Wyliczona w ten sposób liczba roboczo-godzin jest wyceniana i zawarta w umowie jako usługa rozliczona ryczałtem. Występujące podczas wykonywania zlecenia czynności wykraczające ponad ustalony zakres są rozliczane dodatkowo wg uzgodnionej wcześniej z Klientem stawki.
Outsourcing to partnerstwo - wspólny cel i wspólna strategia osiągnięcia go. Jeżeli to jest zapewnione, to współpraca może pokonać wszystkie pojawiające się problemy.