Perfekcyjny Sekretariat - Edycja VII
Już po raz siódmy zapraszamy wszystkie Panie Asystentki i Sekretarki na szkolenie otwarte Perfekcyjny Sekretariat.
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem oraz popularnością szkolenia w roku 2008, przygotowaliśmy kolejną edycję na 2009 rok.
Oprócz poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności będziecie miały Panie okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń. Wartością dodaną szkolenia jest spotkanie z wizażystką i pokazy profesjonalnego makijażu biznesowego.
Program naszego warsztatu został przygotowany w odpowiedzi na wyniki badań, płynące z formularzy wysyłanych do firm.
Warsztat interaktywny „Perfekcyjny sekretariat” umożliwia:
• Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy i jej pracowników,
• Poznanie zasad profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami,
• Rozwój umiejętności delegowania zadań,
• Rozwinięcie umiejętności planowania i realizacji zadań,
• Zwiększenie jakości wykonywanej pracy, pewności siebie i asertywności.
PROGRAM:
Zarządzanie przez cele
• Ustalanie celów, czyli efektywne zarządzanie czasem swoim i przełożonego,
• Wyznaczanie priorytetów według pilności i ważności,
• Identyfikacja i radzenie sobie ze „złodziejami czasu”,
• Koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego.
Kontakt telefoniczny z klientami i współpracownikami
• Przyjmowanie telefonów od klientów: zasady przedstawiania się, rozpoznanie sytuacji i potrzeb rozmówcy, łączenie rozmów, odpowiednie argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń,
• Polityka prywatności, czyli to, czego nie należy mówić przez telefon,
• Prowadzenie rozmowy telefonicznej - wychodzącej,
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
Umiejętność delegowania zadań i bycia asertywnym w sytuacjach zawodowych
• Partnerstwo i zorientowanie na realizację zadań,
• Konstruktywna krytyka,
• Wymagający klienci i trudne sytuacje w pracy asystentki,
• Rozwijanie pewności siebie i poczucia własnej godności.
Savoir-vivre - elegancja w komunikacji jako niezbędny element budowania relacji z klientami
• Przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
• Reguły zachowań w kontaktach biznesowych,
• Organizacja przyjęć biznesowych,
• Różnice kulturowe w biznesie.
„Być kobietą, być kobietą…” w miejscu pracy
• Wygląd zewnętrzny – ubiór i makijaż,
• Pokaz makijażu biznesowego, porady wizażystki,
• Ogólne zasady stylizacji,
• Wykorzystywanie kobiecej intuicji i wrażliwości w sytuacjach zawodowych.
ZAPRASZAMY NA KOLEJNĄ EDYCJĘ!
TERMIN I MIEJSCE :
21.01.2009
Hotel Nadmorski w godzinach 9.00 - 17.00. Zapewniamy lunch, przerwy kawowe, kompleksowe materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.
Wkrótce na naszej stronie dostępne będą informacje na temat harmonogramu Szkolenia Perfekcyjny Sekretariat na cały 2009 rok.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.