Spółka Trimar Shipping Ltd., pragnąc sprostać zapotrzebowaniu na usługi najwyższej jakości, postanowiła zaangażować wszystkie zasoby techniczne i ludzkie firmy na rzecz pełnego zadowolenia Klientów.
Metodą osiągnięcia sukcesu rynkowego Spółki ma być zapewnienie satysfakcji Klientów, dlatego Trimar Shipping Ltd. wybrała wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania jakością, zgodnego z normą ISO 9001:2000.
System zarządzania jakością, motywujący do ciągłego doskonalenia funkcjonowania spółki, jak i misja Trimar Shipping Ltd., wyrażająca dążność do przyciągania i utrzymywania najbardziej wymagających Klientów, jest nadrzędnym celem firmy.
Pozyskanie Klientów zapewniamy poprzez:
- terminową realizację zamówień Klientów,
- profesjonalizm pracowników,
- wszechstronną obsługę Klienta, wykraczającą nawet poza ramy zlecenia,
- ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością poprzez ustanawianie celów jakości nakierowanych na podnoszenie satysfakcji Klientów.
Do powyższej Polityki Jakości spółka Trimar Shipping Ltd. deklaruje przekonać wszystkich kontrahentów rzetelną pracą i zaangażowaniem.
Do pobrania: LRQA Wyślij e-mail (77 KB)
|