favore.pl
Brak zdjęcia

Wynajem infrastruktury telekom. call center nr 9320

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Katarzyna Czajkowska
ContactPoint Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Marynarska 11
02-674 Warszawa

tel: 22 541909022 5419090
tel: 600021692600021692
fax: 22 5419091
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-23:59
sb: 00:00-23:59
nd: 00:00-23:59
rozwiń
OPIS USŁUGI

Usługa w bardzo korzystny sposób łączy potrzeby ekonomiczne i efektywnościowe z wymaganiami jakościowymi. Dzięki niej okazało się możliwe i skuteczne połączenie profesjonalnych, nowoczesnych technologii oraz narzędzi call center z najlepiej wykwalifikowanym dla danej firmy i zadań zespołem pracowników. Zobowiązujemy się do opracowania zasad działania call cener i dostosowania ich do realizowanych dotychczas czynności, dostarczenia technologii i narzędzi call / contact center oraz kompleksowego doradztwa.

ContactPoint będzie odpowiedzialny za dostarczenie i zaimplementowanie technologii oraz narzędzi call center, w tym:

§                Organizację łączy do transmisji danych u operatorów (łącza podstawowe oraz back-up);

§                Udostępnienie oraz konfigurację systemu telekomunikacyjnego (centrala PBX);

§                Udostępnienie serwerów bazodanowych;

§                Udostępnienie serwerów CTI oraz samych aplikacji do obsługi kontaktów;

§                Udostępnienie i konfigurację systemu do rejestracji i archiwizacji rozmów;

§                Adaptację pomieszczeń zleceniodawcy do potrzeb stworzenia infrastruktury call center (w sytuacji wyniesienia call center do struktur Zleceniodawcy);

§                Wyposażenie stanowisk konsultanckich (terminale NC, monitory LCD, aparaty telefoniczne pracujące w oparciu o technologię IP, aplikacja call center – Altitude 7.1 – współpracującą bezpośrednio z bazą danych Klienta.

Istotnym elementem usługi jest integracja aplikacji CTI call center ze stosowanymi przez Zleceniodawcę aplikacjami. Całość technologii i narzędzi jest nieustannie monitorowana przez specjalistów ContactPoint.

Kolejnym elementem współpracy jest prowadzenie przez trenerów ContactPoint działań jakościowych mających na celu podniesienie kompetencji pracowników Zleceniodawcy do standardów profesjonalnych call center, w szczególności w zakresie sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
Katarzyna Czajkowska
ContactPoint Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Marynarska 11
02-674 Warszawa

tel: 22 541909022 5419090
tel: 600021692600021692
fax: 22 5419091
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-23:59
sb: 00:00-23:59
nd: 00:00-23:59
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU contactpoint
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Wynajem infrastruktury telekom. call center Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
Poprzednia usługa: Nawietrzak podokienny NAP10 / 20 lub 10 / 30 cena od:   Następna usługa: Centrale telefoniczne , systemy komunikacyjne