-
Internet daje wiele możliwości bez konieczności wychodzenia z domu. Nawiązujesz nowe znajomości, kupujesz, sprzedajesz, płacisz rachunki. Internet pozwala zaoszczędzić sporo czasu, dlatego umiejętne wykorzystanie jego zasobów to gwarancja sukcesu na wielu polach.
-
Zastanawiasz się, jak skutecznie zainteresować szerokie grono klientów swoimi usługami czy produktami? Poszukujesz niezawodnej metody zwiększania sprzedaży i pomnażania zysków? W osiągnięciu tych celów pomogą Ci specjaliści od marketingu, którzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, a także Twoje oczekiwania, pomogą Ci opracować oraz wdrożyć szczegółowe strategie marketingowe.
-
Dofinansowanie dla Spółek w trudnej sytuacji, finansowej co ma na celu stworzenie alternatywy dla przedsiębiorców stojących przed zagrożeniem złożenia wniosku o upadłość lub upadłość likwidacyjną.
Oferujemy kompleksową obsługę prawną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz doradztwo w dziedzinie prawa handlowego jak i Upadłościowego i Naprawczego.
-
Z roku na rok rośnie liczba ubezpieczeń zawieranych metodą direct przez internet lub telefon. Jak pokazuje raport Polskiej Izby Ubezpieczycieli, w samym 2013 roku liczba sprzedanych polis sięgnęła 5,2 miliona umów!
-
Wybranie ubezpieczenia na życie wiele osób uznaje za wcale nie takie proste. Nic dziwnego w końcu przecież trzeba podjąć kilka decyzji, wiążących nieraz na wiele lat. A gdybyśmy tak pokazali Wam, jak wybór ubezpieczenia na życie uczynić łatwiejszym?
-
Według raportu firmy Deloitte TMT Predictions 2014, w roku 2014 w znaczący sposób wzrośnie zainteresowanie medycyną elektroniczną. Dzięki stopniowo narastającej elektronizacji możemy obecnie załatwiać sprawy urzędowe, bankowe czy dokonywać zakupów przez Internet, a co ważne możemy to robić w dogodnym dla nas czasie i miejscu.
Branża medyczna nie jest obojętna wobec takich zmian. Popularności e-edukacji, internetowe wizyty lekarskie i rosnąca liczba smartfonów nawet wśród osób powyżej 55. roku życia - to globalne trendy, które według Deloitte będą dostrzegalne na rynku nowych technologii w 2014 roku.
-
Na rynku ubezpieczeniowym mamy do czynienia ze zjawiskiem zdrowej konkurencji. W Polsce działa około 30 firm, oferujących produkty, które dla laika wydają się praktycznie identyczne. Czy faktycznie tak jest? Jak wśród tylu ofert znaleźć tę najkorzystniejszą?
-
Służbę zdrowia czeka wiele zmian. Do końca sierpnia mają zostać dostarczone cztery e-dokumenty medyczne: e-recepta, e-zwolnienie, e-skierowanie i e-zlecenie. Pacjenci będą mieli możliwość zapisywania się na wizyty przez Internet oraz dzięki rozwojowi Platformy P1, będą mogli monitorować status na liście osób oczekujących w kolejce do lekarza lub na badanie. Poradnie będą miały możliwość przypominania o terminie wizyty drogą elektroniczną. Możliwe będzie konsultowanie diagnoz poprzez przesyłanie danych bez osobistej wizyty w gabinecie innego specjalisty, a pacjenci będą mieli wgląd w historię świadczeń, które zostały im udzielone.
-
Wizyta u klienta, przedstawienie oferty, przyjęcie i realizacja zamówienia, i wreszcie analiza osiągniętych rezultatów to ciąg zdarzeń realizowanych na co dzień w tysiącach polskich przedsiębiorstw. Aplikacje mobilne Comarch ERP oferowane przez spółkę Graphcom wspierają każdy etap w ramach tego procesu. Niedawno do pakietu rozwiązań dołączyła aplikacja Comarch ERP Mobilna Flota, pozwalająca na komunikację między pracownikami pracującymi w terenie, a także umożliwiająca monitoring tras ich przejazdów.
-
W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.