Favore.plBaza wiedzy

"Marka." w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Najpopularniejsze portale społecznościowe

    Autor: joasia20074   |   16 sty 2017, 12:50   |   Dział: Artykuły
    Najpopularniejsze portale społecznościowePortale społecznościowe istnieją już od połowy lat 90-tych, ale dopiero w ostatnich latach portale eksplodowały w Internecie.
  • Marketing w sieci jak zrobić to efektywnie i po kosztach

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:04   |   Dział: Artykuły
     Marketing w sieci  jak zrobić to efektywnie i po kosztach Nieważne czy prowadzisz biznes w sieci czy po prostu chcesz wypromować swój własny blog, marketing jest obowiązkiem na drodze do osiągnięcia sukcesu. Marketing to coś więcej niż tworzenie ruchu na stronie internetowej, obejmuje również takie zagadnienia jak marka, wizerunek i autorytet.
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Jak tanio zrobić zakupy?

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 11:21   |   Dział: Artykuły
    Jak tanio zrobić zakupy?Zakupy są nieodłączną częścią ludzkiego życia. Niemal każdy zastanawia się, jak tanim kosztem zakupić artykuły pierwszej potrzeby. Pozwala to sporo zaoszczędzić, a przecież w dzisiejszych czasach każdy grosz jest na wagę złota. Internet odgrywa w tym procesie bardzo dużą rolę. Istnieje wiele sposobów na zrobienie tanich zakupów przez internet.
  • Reklama w Internecie

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 9:57   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieObecnie zgodnie z powiedzeniem, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to znak, że nie istniejesz wiele firm przenosi swoje kampanie reklamowe właśnie do tego medium. Zasięg i siła Internetu zwiększają się z dnia na dzień. Prowadząc więc działalność gospodarczą, warto pomyśleć o reklamie w Internecie, ponieważ dzięki temu dotrze ona z pewnością do bardzo dużego grona odbiorców.
  • Jak leczyć bielactwo?

    Autor: paullaja   |   9 lis 2016, 13:34   |   Dział: Artykuły
    Jak leczyć bielactwo?Bielactwo nabyte (z łac. ivitilligo/i) jest chorobą przewlekłą, objawiającą się pojawianiem się na ciele człowieka plam o jaśniejszym niż odcień skóry zabarwieniu. Plamy mogą występować na całym ciele, a ich pojawianie się może przebiegać nagle lub stopniowo.
  • OPŁACALNOŚĆ DZIAŁAŃ OUTSOURCINGOWYCH NA RYNKU POLSKIM

    Autor: Mareko88   |   8 kwi 2016, 14:02   |   Dział: Artykuły
    OPŁACALNOŚĆ DZIAŁAŃ OUTSOURCINGOWYCH NA RYNKU POLSKIM Z raportów najnowszych badań dotyczących branży IT wynika, że czołowym liderem na rynku outsourcingu i świadczenia usług biznesowych jest Polska. To właśnie w Polsce działa największa liczba firm ( http://natek.eu/pl/) i zagranicznych inwestorów zajmujących się branżą outsourcingową. Skąd taki dobry wynik?
  • Jak wybrać piekarnik elektryczny do zabudowy?

    Autor: Kamila_B   |   30 lis 2015, 15:21   |   Dział: Artykuły
    Jak wybrać piekarnik elektryczny do zabudowy?Piekarnik to dzisiaj niezbędne wyposażenie każdej kuchni. Tego typu sprzęt AGD ułatwia przygotowanie najróżniejszych posiłków. Urządzając swoją kuchnię, coraz więcej osób decyduje się na zakup elektrycznego piekarnika do zabudowy.
  • Czym jest storytelling?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Czym jest storytelling?Storytelling jest bardzo istotną formą komunikacji marketingowej. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że najlepiej odbieraną przez użytkowników. Lecz co tak naprawdę zawiera się w tym pojęciu?
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.