Favore.plBaza wiedzy

"Marka." w bazie wiedzy (strona 3)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 15:24   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?W dzisiejszych czasach w internecie wciąż pojawiają się nowości, innowacyjne aplikacje i modne portale, które wypada znać i których wypada używać. Moda na Vine panuje szczególnie wśród młodych ludzi, z tzw. pokolenia Y.
  • Historia wódki w Szwecji

    Autor: DarthLemon   |   27 paź 2015, 8:54   |   Dział: Artykuły
    Polska i Rosja nie są jedynymi krajami, w których wódka jest bardzo popularnym trunkiem i może się pochwalić długą historią. Do takich krajów zalicza się także Szwecja. Kraj ten jest znany na całym świecie z cenionej wódki Absolut.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Jak dobrać logo firmy?

    Autor: arbeta   |   29 wrz 2015, 17:09   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrać logo firmy?Logo jest efektywnym narzędziem marketingowym dlatego jego zaprojektowanie nie należy do najprostszych. Jest strategicznym elementem tożsamości przedsiębiorstwa, więc trzeba to precyzyjnie zaprogramować oraz każdy aspekt składający się na logo nazwa, kolorystyka, logo, czcionka musi być skrupulatnie przeanalizowany.
  • Dlaczego warto jeździć Audi?

    Autor: AutoBav   |   7 wrz 2015, 12:49   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto jeździć Audi?Symbol czterech połączonych ze sobą kółek jest z pewnością doskonale znany wszystkim fanom motoryzacji na świecie. Oznacza on bowiem, że mamy do czynienie z jedną z najbardziej kultowych marek samochodów jaką, bez wątpienia jest Audi. Ta, należąca do niemieckiego koncernu Volkswagen AG, marka od ponad stu lat rozpala wyobraźnię miłośników czterech kółek. Nie dzieje się tak bez powodu.
  • Włącznik krzyżowy - do czego służy?

    Autor: PurePoison   |   17 lip 2015, 13:38   |   Dział: Artykuły
    Włącznik krzyżowy - do czego służy?Jest on stosowany najczęściej na klatkach schodowych, gdzie światło jest włączane w miejscu wejścia na nie a wyłączane przy zejściu na jedną z kondygnacji.
  • 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

    Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
    Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.
  • Marka czy cena? jak wybierać alkohol

    Autor: DarthLemon   |   29 maj 2015, 9:07   |   Dział: Artykuły
    To, jak pić wódkę, by efekt nie był przeciwny do zamierzonego, zależy od nas samych. Picie wódki może stać się przyjemnością, ale i prawdziwą celebracją wykwintnego smaku. Jednak trzeba zdać sobie sprawę, że spożywanie wódki w nadmiernych ilościach nigdy nie kończy się dobrze, często psując zabawę nie tylko jej nieodpowiedzialnemu konsumentowi. Aby smakować ten trunek podczas imprez towarzyskich, trzeba po prostu wiedzieć, że jest to używka, nad którą należy mieć kontrolę.
  • Instagram, czyli marka w obrazach

    Autor: Aya   |   20 maj 2015, 9:58   |   Dział: Artykuły
    Instagram, czyli marka w obrazachInstagram istnieje od 2010 roku, a w 2012 został zakupiony przez Facebooka. Popularność tego serwisu nieustannie wzrasta. Być może powodem jest to, że ludzie są przeciążeni nadmiarem informacji, a z drugiej strony wszyscy wiemy, że obraz wyraża więcej niż tysiąc słów. Jak zatem wykorzystać potęgę Instagrama w wizerunku marki?
  • Dżem na początek dnia

    Autor: magdalena_r   |   4 maj 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Dżem na początek dniaNarodowy spis biegaczy 2014 stworzony przez portal Polska Biega pokazał, że osoby biegające stanowią dużą grupę konsumentów, z którą warto się liczyć. Według raportu aż 84% z nich zgadza się ze stwierdzeniem, że warto zapłacić więcej za produkty dobrej jakości. Wiedzą o tym doskonale nie tylko marki sprzedające sprzęt czy stroje do biegania, ale również producenci żywności, m.in. marka Scandic Food produkująca dżemy.